Always Platinum - o gamă cu adevărat premium

Obișnuiam să asociez perioada menstruală cu neputința, în principal din cauza durerilor puternice care nu mă lăsau să cobor din pat. După peste zece ani de chin, în care am văzut diverși medici, am primit diagnosticul de endometrioză și tratamentul care, deși nu mă va vindeca vreodată, îmi permite să funcționez în parametri normali în acea perioadă a lunii.

Sigur, mai sunt luni în care, timp de câteva ore, rămân în pat pentru a-mi reveni și chiar și așa, nu voi face niciodată sesiuni intensive de sport sau un maraton de curățenie în toată casa, dar este important pentru mine ca indiferent dacă stau la orizontală, merg la serviciu sau ies în oraș, să nu am parte de accidente neplăcute. De-a lungul anilor de la prima menstruație, am testat mai multe brand-uri de absorbante și tampoane interne (pe care nu prea le tolerez, probabil din cauza inflamației specifice endometriozei). Unul dintre brand-urile pe care le cumpăr constant este Always, din două motive principale: e un produs bun cu care corpul meu se înțelege de minune și este disponibil cam în orice supermarket/farmacie, inclusiv în farmacia unde lucrez. 


Always are mai multe game din care putem alege în funcție de preferințe sau, de ce nu, particularitățile fluxului menstrual, care variază de la o zi la alta, de la zi la noapte, uneori chiar diferit de la o lună la alta. Cred că multe dintre noi ne cunoaștem deja corpul destul de bine, astfel încât să putem anticipa dacă o menstruație va fi mai abundentă sau nu și ce factori o influențează.

Asta mă aduce la gama Always Platinum, cu care nu am făcut cunoștință decât recent, în urma campaniei de testare BuzzStore, deși sunt destul de sigură că primisem la un moment dat o mostră și cu ceva vreme înainte de asta. Atunci când mă gândesc la Always Platinum, am în minte o gamă premium.

Aceste absorbante asigură mai multă protecție și mai mult confort deoarece au un strat superior cu 1000 de micropernuțe, care oferă și o senzație plăcută la purtare. De regulă, preferam să folosesc absorbante cum sunt cele din gama Sensitive deoarece mi se întâmpla ca în ultimele zile ale menstruației să am pielea mai sensibilă, însă nu am întâmpinat astfel de probleme la Always Platinum, și nici iritații de care mă temeam când am observat că sunt parfumate. Parfumul lor este discret și maschează mirosurile neplăcute, absorbantele sunt testate dermatologic și sunt hipoalergenice. Aripioarele sunt și ele concepute pentru a evita iritarea pielii sensibile, sunt moi și blânde cu pielea. 

Always Platinum vine în patru dimensiuni diferite: 1 (normal) și 2 (super) - potrivite pentru zi, 3 (night) și 4 (secure night) pentru noapte. Eu am testat mărimile 2 și 3 și nu am întâmpinat nicio problemă, m-am simțit în siguranță că atât eu, cât și hainele mele și suprafețele pe care mă așez nu sunt în pericol, haha. Le recomand cu căldură. 

You Might Also Like

0 comentarii

Comments