Cum e noul Persil Deep Clean?

Sunt câteva mirosuri pe care pur și simplu le iubesc: briza mării, parfumul florilor, al cărților fie ele noi sau vechi, al lumânărilor arse într-o seară leneșă, al cojilor de portocale și mirosul rufelor proaspăt spălate.

Voi de ce mirosuri simple sunteți îndrăgostiți?


Recent am fost la mare și mi-am luat plinul de soare și valuri, așa că imediat ce am ajuns acasă erau trei lucruri care nu mai puteau aștepta: să-mi îmbrățișez motanul de care mi-a fost dor enorm, să fac un duș și să pun la spălat toate acele haine care au fost cu mine și Bogdan în vacanță.


Vechiul meu prieten, Persil, de data asta în formula nouă Deep Clean, a fost unul de nădejde așa cum m-a obișnuit.


De fiecare dată când merg în concediu undeva la mare, bagajul meu cuprinde tot ce am mai colorat în garderobă. Căldura, apa sărată, cremele și uleiurile cu factor de protecție solară au grijă să mă întorc cu ele cât se poate de murdare. Totuși, nu mi-aș închipui niciodată să nu îmi iau cu mine cele mai dragi ținute, ca să-mi pot arăta bucuria că sunt acolo.



Persil are grijă de haine în locul nostru, de curând a apărut gama nouă Deep Clean, sub formă de gel, pudră sau discuri/capsule.


De îndată ce am ajuns acasă de la mare, am testat pentru prima dată cu adevărat aceste produse, ele fiind foarte murdare, pline de sare, ulei de plajă și transpirație. Am reușit cu Bogdan să strângem două ture de spălat și nu aș putea fi mai încântată de atât. Orice urmă de pată a dispărut, iar hainele miros foarte proaspăt, chiar și după ce au trecut printr-un ciclu de uscare la mașină.

Voi reveni cu siguranță la forma de gel și cea de capsule când termin produsele.



Rufele curate, uscate și pline de parfum proaspăt odată așezate pe rafturi la locurile lor, nu mi-a mai rămas decât să mă bucur de ultimele pagini din cartea "Două cărți și o vacanță" și un somn binemeritat după un zbor matinal.


Care este cea mai dificilă pată cu care v-ați luptat până acum și cum ați scos-o la capăt?




You Might Also Like

0 comentarii

Comments