Gerovital Stop Acnee - păreri sincere

De curând am fost în magazinul Farmec Gerovital din Iulius Mall Cluj-Napoca pentru a ridica produsele Stop Acnee din kitul BUZZStore. Personalul a fost amabil, ca deobicei, însă am fost puțin tristă să remarc că magazinul s-a redus ca dimensiune, probabil ca urmare a pandemiei, a perioadei în care mall-urile au fost închise. În orice caz, în magazine găsiți aproape toate produsele, iar personalul este pregătit să le comande dacă este nevoie sau să vă ajute să găsiți produsul potrivit pentru voi. Revin cu încurajarea mea din ultimele luni, de a susține brandurile românești, magazinele locale. Numai împreună putem trece peste această perioadă!


Pachetul pe care l-am primit conținea un set de produse anti-acnee, ultimul număr al revistei Gerovital și mostre pentru prietenele mele, dar și un cadou surpriză de care m-am bucurat, un stick USB în formă de card. Am mai avut în trecut kit-ul anti-acnee de la Farmec Gerovital și l-am folosit împreună cu prietenul meu, eu având ten mixt, iar el tenul gras. Acest kit conține un produs pentru curățare (gel spumant purifiant), două creme tratament (crema gel sebum control care reduce excesul de sebum și lasă pielea matifiată și o cremă ultra activă cu formulă concentrată care ajută la ameliorarea leziunilor acneice).


Ca orice femeie, am perioade în care îmi apar coșuri, iar de când cu purtarea măștii zilnic ore întregi deoarece sunt farmacist, acest fenomen se întâmplă mai des, mediul umed de sub mască fiind propice pentru coșuri, astfel că acest set a picat la țanc. O noutate pentru noi sunt bulinele autoadezive care maschează coșurile, dar și ajută la vindecarea acestora prin izolarea lor de mediul din afară. Doream să le testez de multă vreme, doar că nu le găsisem în supermarket. Cel mai probabil o să insist să le aducem și la noi la farmacie când vine reprezentanta pentru următoarea comandă. Super recomand!

După o zi lungă la farmacie, acoperită de mască, fața mea are nevoie de o curățare atentă, un masaj cu un produs care să asigure îndepărtarea transpirației și excesului de sebum. Gelul spumant purifiant de la Farmec Gerovital Stop Acnee este produsul care mă ajută foarte mult în acest sens în ultima vreme.

În trecut obișnuiam să folosesc crema ultra-activă pentru când aveam câte un coș mai obraznic, dar acum am trecut instant la bulinele auto-adezive. Îmi plac pentru că mă ajută să feresc coșurile de acțiunea mediului (praf, transpirația de sub mască etc.), dar și de propriile mâini. Nu știu cum sunteți voi, dar eu am prostul obicei să nu îmi țin mâinile acasă atunci când am un coș, deși știu că numai rău îmi fac.

Crema sebum control nu prea am folosit-o în această perioadă pentru că a început să mi se usuce puțin tenul de la temperatura de afară și mi s-a părut prea mult să o combin cu gelul de curățare, mai ales că nu am acnee decât în perioada menstruală, dar am avut-o în trecut și am folosit-o mai mult vara și și-a făcut foarte bine treaba. Prietenul meu o folosește zilnic pentru că el are un ten acneic și este la fel de eficientă ca alte produse, mai scumpe.

Voi cum aveți grijă de tenul vostru în această perioadă?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments