Cum sunt noile rujuri AVON PowerStay SuperLight?

Cei care mă cunosc îndeaproape, știu că am o colecție de câteva zeci de rujuri. Chiar dacă în perioada aceasta port mască zilnic la farmacie și pe stradă/în magazine, tot îmi mai aplic ruj prin casă sau chiar și pe sub mască, pentru a mă simți eu mai bine. Așa că m-am bucurat foarte tare că am fost selectată de Buzz Store și Avon să încerc două produse noi pentru buze. Iată care a fost experiența mea.


Cu noile rujuri Avon Power Stay Super Light, am stat liniștită că voi avea un look impecabil deoarece nu se întind și persistă pană la 10 ore, chiar dacă port nască. Au o formulă ușoară, fiind mai confortabile pe buze decât rujurile mate, o culoare intensă și finisaj demi-mat. Eu am primit de la Buzz Store pentru testare nuanțele Power Up Pink și In Control Coral, pe care le ador. Am în colecție și nuanța Long Run Rose, care e un roz-maroniu mai nude, pe care mi-am cumpărat-o singură și pe care o iubesc. Aveți 14 nuanțe din care puteți alege. Pe mine deja mă mai tentează două. 


Rujul roșu Avon PowerStay Super Light nuanța In Control Coral îmi place deoarece e foarte ușor de aplicat, eu având mare problemă de fiecare dată când aplic un ruj mai închis la culoare, de data aceasta totul a fost smooth. Acest ruj este perfect de sărbători nu numai pentru că are o nuanță foarte Christmassy, dar și pentru că te poți baza pe un aspect impecabil timp de 10 ore. Îl puteți purta chiar și sub mască, deoarece nu se transferă. 



În majoritatea zilelor prefer să fiu mai discretă și prefer nuanța Power Up Pink. Partea mea preferată la acest ruj este că nu se întinde și rezistă mult timp, până la 10 ore. 


Voi le-ați încercat?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments