Mâna ascunsă


Una dintre cărțile mele de care am rămas atașată este „Mâna ascunsă”. Unele romane nu trec testul timpului - pentru mine, însă, acesta îl trece cu brio.

Agatha Christie


***


La recomandarea doctorului, Jerry Burton se mută pentru câteva luni în liniștitul orășel Lymstock împreună cu sora lui, pentru a se recupera după un accident aviatic. Doctorul îl sfătuiește să se implice în bârfele locale și să-și bage „nasul cu interes și curiozitate în treburile vecinilor” săi. Dar Jerry va găsi orice, numai liniște nu, căci în Lymstock circulă niște scrisori anonime, majoritatea cu tentă sexuală, dar fără vreun sâmbure de adevăr. Cei din oraș nu vor să aibă de a face cu poliția, însă acest lucru devine inevitabil când apar crimele. Având în vedere că Jerry este practic un străin de acele locuri, polițiștii hotărăsc să se folosească de ajutorul lui, ca „spion din interior”, urmând mai târziu să fie chemată și doamna Marple.

***




- Nu crezi că doamna Cleat se află în spatele acestei povești?
- S-ar putea. Dar aș zice că e foarte improbabil.
- Atunci de ce cred cu toții că este vorba de ea?
El zâmbi.
- Oh, spuse el, tu nu înțelegi. Doamna Cleat este vrăjitoarea locală.
- Doamne Dumnezeule! am exclamat.




Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Mă bucur să văd pe blogul tău cărţi şi mai ales cărţi scrise de Agatha Christie. scriitoarea mea preferată. You'll become a crime freak! Eu deja sunt pândesc lunar site-ul Rao pentru cărţi noi de Agatha Christie. Acum despre carte, e genială deşi Miss Marple ar fi putut să aibă mai mult loc pe scenă... Sfârşitul e unul foarte frumos, un sfârşit pe care nu toate cărţile cu ea îl au, nu?
    Bye-Bye!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, am apucat să citesc doar două. :D
    Dar merge foarte repede. Deocamdată, cred că îmi place mai mult Poirot. De ce stai după Rao? Du-te la biblioteca județeană, fă-ți permis dacă nu ai și cere cărțile ei. De preferat să mergi cu o listă cu ce ai citit deja, să nu ți le dea tot pe alea. Sunt ediție mai veche, dar e mai bine așa. Sunt în jur de 80 de romane în total.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştiu că ar fi mai dacă aş proceda aşa, dar mie îmi place să le am la mine în bibliotecă. Deşi ar fi o soluţie până când apar cărţile la Rao să procedez aşa, dar sunt genul care uită şi dacă nu le dau înapoi la timp mă amendează :D am păţit-o să ştii... de atunci nu mai iau cărţi de la bibliotecă. Ştiu că pare stupid, dar aşa e :D Şi în vacanţă deja am o listă cu ce trebuie să citesc :D Dar probabil la un moemnt dat când nu voi avea ce să citesc probabil voi recurge la bibliotecă.

    RăspundețiȘtergere

Comments