Perle de liceu

Nu mai sunt boboacă de vreo 3 săptămâni. Am reușit în sfârșit să adun toate perlele scrise la spatele caietelor, așa că sunt gata să vă prezint o colecție destul de impresionantă. Unele mai amuzante, altele de înțeles doar pentru cei care cunosc persoanele în cauză... Oricum, acestea sunt (sper că nu am omis vreuna).

Psiholoaga liceului: T, ești un cal. Ce simți?
T: Că vor să mă călărească toți.

Profa de română:


  • Cortegiul funerar al lui Tuzluc era elegant, iar cel al lui Păturică era condus de nimeni.

  • Păturică moare în închisoare și se căsătorește cu Duduca.


Profa de bio: (...) dar numai unul din spermatozoizi va fi fericitul...

Dirigu:

  • (despre inculți): Dacă ar fi după mine, i-aș închide pe toți purtătorii ilegali de creier!

  • richel (rimel)

  • I, ce caută buletinul tău în curtea școlii?


Profu de fizică:

  • Știu că-ți plăcea fizica în clasa a VI-a. Așa zice la radio.

  • Și da, rezultatul ne dă în halul ăla.

  • Nu aș vrea să începem cu note de astea pentru care să ne scremem să le scoatem.

  • Țața Lena (echivalentul lui Bulă în problemele de fizică)

  • Dacă aveți nostalgii față de junețea voastră fericită, problema o găsiți la pagina...

  • Dar problema era făcubilă...


P către T: Să și-o ia și să și-o taie. (referitor la poza lui T, mult prea mare față de celelalte de pe panou)

Profa de muzică:

  • Ora viitoare îți dau notă, până atunci învață să citești.

  • Copii, nu știți unde îmi sunt ochelarii? (F: În mână?) Aaa, nu, tocul de la ochelari!

  • (intră în clasă, liniște totală) Să nu mai aud o vorbă!


B. către profa de info: Sunteți ca o de-aia, cum îi zice? O culegere vie!

D: Băgați-aș pixul în coc!

Profu de religie: Bărbatul nu e ca o mașină de spălat!


Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Foarte amuzante:))Şi eu am acumulat ceva perle de anul ăsta de liceu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. =]]
    şi eu am trecut peste primul meu an de liceu cu brio :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahaha~ Foarte amuzante si originale perlele.
    Si eu am strans o colectie bunicica cu asa ceva. :D Trebuie doar sa le caut.

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa ceea ce spune profa de romana, cred ca pentru bac va trebui sa iei niste ore . si cand ma gandesc ca in generala ai avut asa rezultate la olimpiada. o, tempora ....

    RăspundețiȘtergere
  5. .... o, mores !
    Eu am zis adio celor patru ani de liceu pe 4 iunie , dar imi pare rau ca nu mi-a ramas vreo perla foarte amuzanta :p aproape toate s-au pierdut in negura timpului .
    Daca n-as fi avut deficiente de auz , as fi captat mai multe :p.

    Tin minte insa cateva.
    Un coleg a fost ascultat la ora de romana . Studiam "Harap -Alb ", pentru bac. Nu era si nici n-a fost un elev stralucit , dar lui ii revine meritul de a fi spus ca "Sfanta Duminica a fost o vrajitoare ".

    Colega mea de banca, vorbind la Istorie despre structura satului medieval,ne aduce la cunostinta, cu foarte mari emotii, ca " Taranii traiau in bordele"...
    Emotiile, de ! Era la prima ascultare in ultimul an si aveam profesoara noua, foarte exigenta cu noi, desi eram la profil teoretic.Ulterior s-a dovedit urmatorul fapt : "cepele" noastre degerate sunt mai valoroase decat ale multora din clasa de uman.

    Daca o sa-mi mai aduc aminte , o sa mai adaug si altele in blogul meu...:p.

    RăspundețiȘtergere
  6. D: Băgați-aș pixul în coc!

    mi se pare f f amuzanta :)) pt ca eu am o colega care isi face mereu coc si isi infige creioane in el :))

    RăspundețiȘtergere

Comments