AVON Mascara Unlimited - păreri sincere

Fie că am nasul sub mască sau într-o carte, ochii îmi ies în evidență. Deși rujurile și illuminatorul sunt partea mea preferată dintr-un machiaj, am început să adaug tot mai des pete de culoare pe pleoape, asortate cu ținuta, care poate sau nu să includă o carte.



Luna trecută am primit pentru testare noua mascara Unlimited de la AVON. Aceasta promite să acopere perfect toate genele, chiar și pe cele mai scurte, oferindu-le un volum de până la 3 ori mai mare, o lungime uimitoare și gene de 4 ori mai ridicate, efect care poate dura până la 24 de ore.



Deși am genele relativ scurte, acest produs a reușit să le alungească foarte frumos și să le ofere un volum mai mare. Însă ochii mei sunt mai sensibili, tolerez mai greu anumite produse de machiaj pentru zona ochilor, iar această mascara se numără printre ele, motiv pentru care mă voi rezuma să o folosesc doar la ocazii speciale. La mine au apărut dureri de cap și usturime a ochilor cam după 2 ore de la aplicare, însă pățesc asta cam cu un sfert din produsele de machiaj pentru ochi și tind să cred că problema e mai degrabă la mine, fie o alergie/sensibilitate, fie o toleranță redusă din alte motive.


Voi ce mascara folosiți?


You Might Also Like

0 comentarii

Comments