Unii spun „ai grijă de tine”, alții chiar au grijă de tine

Dacă ne-au arătat ceva ultimele săptămâni, este faptul că suntem capabili să facem fapte mărețe, dacă suntem dornici să ne implicăm. Multe firme producătoare românești au depus eforturi în această perioadă pentru a crea armele și armurile atât de necesare atât personalului medical, cât și a celorlaltor categorii care se află în linia întâi, de la farmaciști, polițiști sau jandarmi, până la vânzătorii de la magazin și personalul de serviciu din unități. 

Sunt mândră în special de eforturile depuse în Cluj-Napoca, orașul pe care l-am ales să-mi fie casă acum 7 ani, când am dat admitere și am intrat la Facultatea de Farmacie din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu”. Chiar cadrele didactice care m-au îndrumat în profesia pe care o practic și îndrăgesc de doi ani, de când am absolvit, au produs și donat spitalelor cantități importante de soluții dezinfectante preparate după formula propusă de Organizația Mondială a Sănătății. 



În fața acestui inamic comun, diverse branduri pe care le apreciam de multă vreme, vin cu soluții, produse sau donații care să ajute. O astfel de inițiativă are și Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, ale cărui produse le cunosc și le folosesc încă din liceu. De altfel, a fost chiar fabrica pe care am ales-o pentru practica de vară din anul patru de facultate, ea situându-se chiar în orașul meu. Vizitând și participând la diversele sectoare ale fabricii, de la laboratorul de analize și departamentul de cercetare pentru noi cosmetice, până la efectiv linia de producție și ambalare, am observat în toate procesele prin care trec produsele Farmec, grija pentru frumos și sănătate pe care o are fiecare angajat, urmând protocoale bine stabilite, pentru ca produsele să corespundă standardelor de calitate. 


Există în prezent o reală criză de produse dezinfectante pentru mâini, atât în spitale, cât și în unitățile comerciale și pentru consumatorii obișnuiți. Astfel, Farmec a venit în întâmpinarea acestei nevoi cu două produse igienizante pentru mâini, pentru uzul personal, sub formă de loțiune și gel. Aceste produse sunt distribuite în regim de urgență, prioritar instituțiilor publice care luptă împotriva COVID-19. De altfel, au donat produse în valoare de 4 580 lei, dar și 10 000 lei pentru achiziționarea echipamentelor de protecție necesare spitalelor din prima linie.



Cele două nu sunt singurele produse dezinfectante scoase pe piață de Farmec până acum, ele se alătură portofoliului care cuprinde și un Săpun Lichid Spumă Antibacterian Gerovital Pure și Nufăr Dezinfectant Universal. Pe cel din urmă îl achiziționasem și eu luna trecută din farmacia unde lucrez și este un produs foarte bun, l-am folosit până acum predominant pentru dezinfectarea parchetului și gresiei, adăugându-l în rezervorul cu apă al aspiratorului meu, care are și funcție de spălare. Îmi place mult acest produs mai ales pentru că nu conține clor și este sigur pentru animale, eu având un motan care își bagă năsucul peste tot. 

Nu este prima dată în care Farmec demonstrează implicarea în comunitate. O campanie a lor care mă inspiră este Unirea la feminin. Campania, lansată odată cu 100 de ani de la Marea Unire, are drept misiune solidaritatea feminină și bunătatea. O parte din valoarea produselor Farmec achiziționate între 1 martie și 1 decembrie 2018, a fost transformată în seturi de produse de îngrijire personală destinate femeilor vulnerabile, defavorizate, care au acces limitat la produse precum deodorante, geluri de duș sau creme de față. De multe ori, femeile sunt cel mai aspru judecate de către alte femei, iar Farmec ne invită să fim mai unite și să ne sprijinim unele pe altele. 



Unii spun „ai grijă de tine”, alții chiar au grijă de tine. Farmec, îți mulțumesc că ai grijă pentru cei care au grijă.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments