CeraVe - gama pentru hidratarea de durată



Ritualul meu de răsfăț seara, în anotimpul rece, e hidratarea pielii după spălare, o lumânare parfumată și o băutură caldă, bineînțeles alături de o carte bună. 


Produsul meu de suflet din iarna aceasta e crema hidratantă de la CeraVe, pe care am iubit-o de când s-a adus pe piața din România și mi-a fost înmânată la o prezentare farmaceutică. 
M-am bucurat să retestez acest produs cu ocazia campaniei #buzzCeraVe în colaborare cu BUZZStore și CeraVe Romania. Conținând trei ceramide esențiale, similare pielii și tehnologia emulsiei multiveziculare, produsele din gama CeraVe asigură o hidratare de lungă durată, refăcând bariera pielii. Ele sunt ideale pentru persoane cu tenul uscat sau foarte uscat, dar și pentru persoanele cu ten normal care au nevoie de o hidratare mai intensă în sezonul rece. Crema hidratantă Cerave este potrivită atât pentru față, cât și pentru corp, deși personal am folosit-o în principal pentru față, cu rezultate foarte bune. De altfel, am și recomandat-o câtorva persoane cu ten uscat în farmacia unde lucrez, care ulterior și-au exprimat mulțumirea față de produs și intenția de a-l reachiziționa.

O noutate pentru a mine a fost să testez gelul de spălare hidratant, pe care îl folosesc dimineața sau atunci când nu am fața machiată deoarece nu are o putere de spălare suficient de bună pentru a îndepărta machiajul. Într-adevăr, nu deshidratează pielea atât de tare precum alte produse pentru spălat, datorită prezenței în formulă a unor ingrediente emoliente și a ceramidelor esențiale.


Aceste produse sunt foarte populare în SUA, extrem de folosite și apreciate, iar pe piața din România au intrat în anul 2018. Ele se găsesc în farmacii și pe internet, având un preț foarte bun.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments