Am testat produsele Linistress și Linistress duo

În decembrie 2018, am primit și eu cu mare drag kitul Linistress de la Buzz Store și Polisano Pharmaceuticals. 

Produsele nu îmi erau nicidecum străine, o dată pentru că sunt farmacist și în al doilea rând pentru că le folosisem și îmi fuseseră de ajutor în studenție. Obișnuiam să le iau cu jumătate de oră înainte de culcare pentru a mă putea deconecta mai ușor, pentru că aveam tendința să repet involuntar tot ce am învățat, iar înainte de examene, creierul meu intra de-a dreptul în priză și se simțea efectiv de parcă atunci avea deja în față foaia și încerca să rezolve cerințe posibile pe care le și inventa pe loc. În astfel de seri, de multe ori mă ajutase Linistress să adorm, deși trebuie să recunosc că erau dăți în care nu își făcea efectul.



De data aceasta, Linistress mi-a fost de mare folos să mă acomodez cu cele câteva săptămâni în care prietenul meu a fost plecat în delegație în China, iar eu m-am văzut brusc nevoită să dorm fără el, doar cu motanul. În acele prime nopți, am apelat la Linistress duo pentru a putea adormi și, din fericire, și-a făcut de fiecare dată efectul.

Lăsând la o parte experiența mea cu produsele, aș vrea să vă vorbesc pe scurt și despre compoziția lor, fără să vă plictisesc cu aspecte prea detaliate de farmacognozie, că nu vreau să vă speriați. Ha...

Cele două produse Polisano pe care le-am (re)testat au fost Linistress și Linistress Duo.

Capsulele Linistress conțin o combinație de plante cu efecte calmante și sedative: valeriană, roiniță, hamei și floarea-pasiunii. Datorită efectelor de liniștire, produsul poate fi folosit și în timpul zilei, în stări de agitație, nervozitate, emoții, dar și în timpul nopții, pentru a ameliora tulburările de somn, caz în care se ia cu jumătate de oră înainte de culcare (una sau două capsule).



Linistress Duo vine cu o completare. Pe lângă cele zece capsule gălbui cu compoziția identică a celor descrise mai sus, are și o folie de capsule albastre cu melatonină (1 mg). Această substanță este, de fapt, un hormon pe care și corpul uman îl secretă, având un maximum între orele 2 și 4 noaptea. S-a demonstrat că persoanele care suferă de insomnii au deficit de melatonină și serotonină. Acest hormon are mai multe roluri, stabilind echilibrul dintre somn și starea de veghe și poate fi de ajutor și persoanelor care trec prin schimbări de fus orar. 

Personal, am fost destul de dată peste cap să dorm fără iubitul meu după mai bine de un an de când locuim împreună, așa că am combinat cele două tipuri de capsule Linistress, cu rezultate foarte bune. 

În final, aș vrea să vin cu câteva recomandări pentru aceia dintre voi care suferă de tulburări de somn:
  • cu o oră înainte de culcare, nu mai folosiți dispozitivele mobile, computerul sau televizorul
  • stabiliți o rutină înainte de somn: faceți un duș fierbinte, spălați-vă pe dinți etc.
  • camera în care dormiți ar trebui să fie aerisită și puțin mai rece, astfel încât patul să devină un culcuș primitor și cald, în care să vă doriți să vă afundați
  • citiți o carte până vă vine somnul - cu mențiunea să nu uitați că, oricât de bună ar fi, nu e nevoie să o citiți până la capăt 
  • luați în brațe persoana iubită sau animăluțul de companie - dacă este posibil și dacă nu chiar aceștia sunt motivele insomniei

Sper să vă fie de folos și să aveți un somn liniștit și fără stres.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments