Spațiul perfect pentru citit

Sunt ceea ce englezii numesc un „book hoarder”. Ceva mă face să adun toate cărțile pe care îmi doresc să le citesc în spațiul personal, de parcă să le am în bibliotecă îmi garantează că sigur voi ajunge să le citesc cândva. La ritmul curent în care citesc, de 50-70 de cărți pe an, nu îmi ajunge o viață de om să citesc toată biblioteca personală, având în vedere și ritmul cu care adaug cărți în colecție. 

Totuși, pentru că îmi aleg următoarea carte pe care să o citesc din impuls, în funcție de ce mă atrage din bibliotecă pe moment, influențată de starea curentă, am nevoie ca spațiul meu de citit să fie cât mai atractiv și spațios, pentru a îmi putea expune și pune în valoare toate cărțile și a-mi ușura decizia: ce carte să încep acum? 

Spațiul liber din biblioteca mea devine din ce în ce mai puțin cu fiecare lună, însă, din fericire, am descoperit pe www.favi.ro, un motor de căutare pentru mobilă și decorațiuni, o selecție foarte frumoasă de biblioteci, de la unele mari, spațioase, până la unele mai micuțe sau mai degrabă decorative. În mod deosebit, mi-a atras atenția o bibliotecă înaltă de 1,68 m, care are un design interesant din punct de vedere al compartimentării, fiecare raft cu dimensiuni variate, ideal pentru cititorii ce dețin cărți în formate diferite și care ar da foarte bine în camera de zi sau, de ce nu, într-un dormitor. 

Odată rezolvată problema lipsei de spațiu de depozitare pentru viitoarele mele cărți, mai rămâne și nevoia unei surse perfecte de lumină. Deoarece citesc cel mai adesea seara, am nevoie de o lampă cu picioruș sau o veioză care să îmi ofere lumina ideală pentru citit, fără a îl deranaja pe partenerul meu în cazul în care adoarme mai repede decât mine. Tot pe același motor de căutare, am descoperit o frumoasă lampă vintage, care mă trimite cu gândul la o lume de poveste și care s-ar potrivi perfect pe noptiera mea. 


Iar pentru că se apropie Crăciunul, trebuie în final să îmi pregătesc biblioteca de sărbătoare și să o decorez cu luminițe, care vor fi o atmosferă de basm atunci când citesc, dar și un decor frumos pentru fundalul videoclipurilor mele de pe YouTube. În acest scop, am ales o instalație de lumini LED cu mingiuțe, care cred că se potrivește perfect în bibliotecă.



În secțiunea de comentarii, vă invit să îmi scrieți cum arată spațiul vostru perfect pentru citit, fie că l-ați construit deja sau este încă un vis la care lucrați constant. 


You Might Also Like

0 comentarii

Comments