Am testat noul odorizant pentru toaletă V.I.Poo de la AirWick


Iată un articol pe care nu am bănuit vreodată că îl voi scrie, dar îmi place să mă surprind pe mine și cititorii mei. Așa se face că atunci când BuzzStore a deschis campania pentru noul odorizant de toaletă V.I.Poo de la AirWick, am râs bine cinci minute și am aplicat pentru testarea acestuia. 



Mersul la baie pentru orice altceva decât spălat pe mâini, retușat machiajul sau maxim un pipi e un subiect delicat pentru majoritatea persoanelor din motive pentru care nu le voi înțelege niciodată. Pentru astfel de persoane a fost creat și V.I.Poo, un odorizant ce se pulverizează în apă înaintea utilizării toaletei (3-5 pufuri). Astfel, datorită conținutului în uleiuri volatile, produsul formează o peliculă la suprafața apei, emite un miros plăcut și împiedică să iasă mirosul neplăcut din toaletă. Știi tu, a trebușoarei aceleia nepomenibilă, rușinoasă, puturoasă. E și în numele produsului, în engleză. Căcuță. Na, că am zis-o!


Produsul vine în trei variante de miros: Lemon Idol, Lavender Superstar și Fresh Model. Personal, prefer cele fresh și cu lămâie. E micuț, portabil și ajunge cât pentru 100 de pulverizări (adică aproximativ 20 - 33 de situații puturoase salvate, depinde câte pufuri aplici o dată). Eu și prietenul meu l-am testat deja timp de două luni, în mediul locuinței personal. Am plasat strategic și în baia de la locul de muncă un flacon, încurajându-mi colegii să îl folosească dacă au urgențe de asemenea natură. 




Cu această experiență în spate, am pregătit pentru voi o listă de avantaje și dezavantaje ale acestui produs.

Bile albe:
  • miroase frumos în timp ce îți vezi de treabă
  • nu mai miroase urât după
  • e portabil
  • are un nume haios
  • în aer rămâne doar un miros plăcut, parfumat, nu un parfum puternic amestecat cu miros de 💩 cum ar fi dacă ai folosi un spray clasic în aer

Bile negre:
  • dacă ai o urgență, e nasol să te abții până dai și cu sprayul
  • fiind un ulei, e dăunător pentru mediu

Luând cele de mai sus în considerare, la care se adaugă prețul, zic eu, moderat, rămâne la latitudinea voastră dacă veți încerca acest produs. El face cu siguranță experiența mersului la toaletă mai plăcută.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments