Mami, eu cum o să ştiu să mă machiez când sunt mare?

Mama nu purta niciodată o tonă de machiaje. Nici acum nu face asta, dar pentru mine, la 6 ani, faptul că se dădea cu creion de buze, ruj şi îşi farda pleoapele şi obrajii era o artă de neînţeles. Îmi amintesc cum îmi imaginam că toate aceste ritualuri de înfrumuseţare erau obligatorii atunci când erai femeie şi mă îngrijoram adesea că eu nu voi şti niciodată cum să mă aranjez. Doar nici codiţe nu ştiam să îmi fac singură!

Îmi amintesc cum, într-o zi, i-am împărtăşit toate aceste sentimente, spre amuzamentul ei. ,,Mami, eu cum o să ştiu să mă machiez când sunt mare?" Nu ştiu dacă mamele realizează vreodată cu adevărat cât de mult încearcă fetele lor să le imite întru totul, că ele sunt etalonul spre care tindem involuntar. Atunci, mama mi-a dat sfatul pe care îl urmez şi astăzi, întru literă de lege.



Mi-a spus că nu contează cât de mult sau puţin machiaj folosesc, dar că e cel mai important să încep să folosesc o cremă hidratantă când împlinesc vârsta de 20 de ani, pentru a-mi menţine pielea tânără şi frumoasă. E un lucru pe care mă străduiesc să îl fac în fiecare dimineaţă, chiar dacă poate uneori nu îmi hidratez pielea cu o cremă, ci cu apă micelară. Pe atunci nu cred că se găsea aşa ceva. Tot atunci, m-a sfătuit să încerc să fiu cât mai naturală, iar aceste cuvinte mi s-au întipărit în obiceiuri. Poate că uneori încerc culori mai îndrăzneţe, dar mereu caut un echilibru, să nu folosesc simultan culori puternice pe mai multe zone ale feţei. 

Între timp, cu apariţia miilor de tutoriale pe YouTube şi bloguri de frumuseţe, dar şi cu ajutorul prietenelor pe care mi le-am făcut la facultate, am acumulat noi trucuri pe care le împărtăşesc cu mama mea de fiecare dată. Astfel, în fiecare seară, eu şi mama ne curăţăm faţa cu o dischetă îmbibată în apă micelară înainte de culcare, pentru a îndepărta praful şi substanţele la care am fost expuse în timpul zilei, dar şi pentru un plus de hidratare. 

De la vloggerii mei preferaţi de beauty, am învăţat cât de important este să încerci şi să exersezi noi feluri de aplicare a produselor de make-up pentru ca, atunci când păşeşti în afara locuinţei, să debordezi de încredere. Cel mai important sfat pe care pot eu să vi-l dau este să conştientizaţi că sunteţi frumoase şi să aveţi grijă de tenul şi faţa voastră: aveţi numai una. Nu vă simţiţi descurajate de perfecţiunea modelelor din paginile revistelor dedicate femeilor, la care se ajunge după ore de aranjat în mâinile experţilor şi retuşuri în programe de editare foto. Adevărata frumuseţe se ascunde în femeile obişnuite, care îşi poartă cu încredere bagajul genetic.


Deşi încerc diverse branduri de produse cosmetice, unul dintre cele în care mereu am avut încredere este Farmec, ale cărui produse româneşti nu lipsesc de pe rafturile familiei mele. Personal, deţin şi folosesc Demachiant 2 în 1 cu gălbenele şi Cremă pentru mâini şi unghii cu argan, precum şi câteva oje Farmec. Sunt curioasă şi de produsele din noua gamă Farmec, aşa că voi testa în curând şi Apa micelară cu Orhidee

Farmec înţelege ce e important pentru consumatori şi familia lor, oferind un raport corect calitate-preţ pentru a cultiva frumuseţea şi încrederea de care avem nevoie în viaţa de zi cu zi.

Facebook Farmec | Instagram Farmec

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017

You Might Also Like

0 comentarii

Comments