The "Asking Books" Tag!

Am preluat acest tag de pe Walking on Letters.


Reguli:


  1. Încorporați imaginea în postarea voastră!



  1. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați link-ul cu postarea completă. AICI!



  1. Dați tag-ul mai departe!



  1. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat 




1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
Fram, ursul polar de Cezar Petrescu si Pomul comorii de John Trent, Judy Love si Gary Smalley

2. Ce citești acum?
Tocmai am lasat balta o carte si vreau sa incep Anna si sarutul frantuzesc de Stephanie Perkins. Mai am incepute Circul Noptii de Erin Morgenstern si Trilogia Island de Jen Minkman.

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Numele vantului de Patrick Rothfuss. Sunt foarte curioasa.

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Nu imprumut nimanui si sunt ca o maniaca atunci cand vine vorba de ele, in sensul ca le vreau in stare perfecta.

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
Cum am devenit populara de Maya van Wagenen, care se afla in drum spre mine multumita Editurii Epica. :)

6. Ai un e-reader?

Am un Kindle 3, modelul cu tastatura si il iubesc.

7. Preferi să citești o singură carte sau mai multe în același timp?
Incep fara nicio teama cat de multe simt nevoia, iar cateodata ma opresc si le termin pe toate.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Da, sunt mai critica, citesc mai mult si cumpar ca nebuna.

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.
Nefertiti de Michelle Moran care si-a facut loc intre preferatele din inima mea.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Fangirl de Rainbow Rowell. Femeia asta e geniala.

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
In pat, pe canapea sau pe plaja. Adica oriunde ma pot intinde linistita.

12. Cel mai inconfortabil loc unde ai citit?
In picioare, in statia de tramvai, in vantul rece de toamna, cu mana inghetata pe telefon.

13. Poți să citești în autobuz?
Da, mai putin dimineata, cand imi e rau pe masina.

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești?
In gradina, unde am si citit pana acum.

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
Sa imi fie aduse in starea in care le-am dat. Putine persoane se bucura de acest favor: mama, bunicii mei si prietenul meu, care inca nu si-a exersat acest drept din lipsa de timp.

16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Da, de la biblioteca sau de la membri ai familiei.

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
Never. Over my dead body.

18. Chiar dacă este o carte veche?
Cu atat mai putin. Sunt mult prea fragile.

19. În ce limbă preferi să citești?
Romana sau engleza, nu am preferinte.

20. Ce te face să iubești o carte?
Sentimentele pe care mi le trezeste.

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
Entuziasmul si dorinta de a face pe fangirl cu cineva.

22. Genul favorit?
Fictiune de orice fel, mai nou.

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
Cartile self-help. I can handle my own shit.

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Ar trebui sa raspund "biologie" ca e pe domeniul meu, dar aleg istoria, mai ales daca e ceva ce ma intereseaza.

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Nu, tocmai am cazut din copac si am descoperit ca exista si altceva in afara de serii si trilogii. Seriously? Normal ca am citit romane stand-alone. :|

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.
One of many: Eona.



27. Cartea/seria preferată momentan?
Alegeti voi de aici ca eu nu pot.

28. Gustarea preferată atunci când citești este?
Ciocolata, biscuiti... ceva dulce.

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
Evit spoilerele si chiar si atunci cand am stiu ce urma sa se intample, tot nu mi-a stricat asta lectura.

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
De regula ma aflu de partea majoritatii.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?
Foarte prost. Imi pare rau ca am pierdut timpul cu cartea respectiva si n-as vrea sa treaca si altii prin asta.

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Vechea scriere egipteana.

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții.
*introdu aici o lista lunga*

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.
Nervoasa nu sunt, dar mi-e frica putin de Ecouri din trecut de Diana Gabaldon.

35. Poetul favorit.
Lucian Blaga, George Bacovia si Adrian Paunescu.

36. Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?
Undeva la 100.

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?
Nu prea. Numai daca nu mi-au placut si le-am abandonat.

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Nu pot alege.

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Mmmmm.... nope.

40. Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?
Vorbim aici de o lista de 30 de carti, pe putin. Dar nu mai am timp.

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
O saptamana.

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
The Intimate Adventures of a London Call Girl de Belle de Jour. Ai nevoie de talent sa faci plictisitoare o carte despre viata unei prostituate de lux. :|

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?
De mama, care nu isi da seama ca e cazul sa taca.

44. Ecranizarea favorită a unei cărți.
The Fault in Our Stars.

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.
Eragon. :(

46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
700 de lei, dar i-a dat tata si si-a luat si lui carti. Se pune?

47. Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?
That is a crime! Eu nu fac asa ceva.

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?
Plictiseala.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?
Da.

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?
Le pastrez, normal.

51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?
Da.

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!
The United States of Air de J.M. Porup. Cea mai mare porcarie pe care am incercat sa o citesc vreodata.

53. O carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!
Lorelei de Ionel Teodoreanu.

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Altfel de ingeri de Lili St. Crow.

Ii dau leapsa Simonei de pe Secrets from Books.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Foarte faine intrebarile. M-am amuzat cand am citit raspunsurile tale si m-am regasit in ele. Spor la citit. Pupici,

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, ma bucur ca ai preluat tag-ul!
    17. Never. Over my dead body. :)))) Agree

    RăspundețiȘtergere

Comments