Jaguar Sun (ebook gratuit)

Pentru că tot se apropie celebra zi de 21.12.2012, hai să ne delectăm cu o carte al cărei subiect este chiar predicţia maiaşilor. Este vorba despre "Jaguar Sun" de Martha Bourke, o carte care a primit foarte multă atenţie de la lansare.

Atenţie! Nu ştiu cât timp va fi gratuită!



AMAZON BESTSELLER YA Fantasy and Magic
AMAZON BESTSELLER YA Love and Romance


December 21, 2012 - Will that fateful day destroy our world, or did the Mayans have something else in mind? Maya Delaney knows. Unfortunately.
Maya Delaney is just an average sixteen-year- old. She’s busy dealing with exams, her soon to be ex-boyfriend and fitting in. But Maya’s got bigger problems. She’s hiding a major secret from her dad and having strange visions she can’t control. In her struggle to figure out who she is, she learns that she is meant to fulfill an ancient Mayan Prophesy and bring forth a New Age on earth. Will the spirit magic Maya wields be enough to defeat Toltec, an evil society bent on keeping her from her destiny? Or will that destiny destroy her?



Get the book / Ia cartea! 


Voi ce părere aveţi despre "sfârşitul lumii" din 21? Eu, una, nu cred în aşa ceva, dar sunt curioasă dacă voi aveţi păreri diferite de a mea, pentru că, din câte am văzut şi am auzit, în America sunt câţiva oameni chiar foarte convinşi că totul se va termina şi îşi fac şi provizii pentru asta. :P

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Merci de pont, am luat si eu cartea. De curiozitate, nu cred ca reusesc sa o citesc pana pe 21 dec.:)
    Fiecare vine cu cate o teorie...exista multe in leg cu ce se va intampla, cert este ca din punct de vedere astronomic are loc o aliniere a planetelor ceea ce influenteaza cumva pamantul, energetic, e tot planeta. Poate o sa simtim..poate nu:) Mia vorbim dupa:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Profesorul meu de fizica nu crede in aceste teorii. Nici macar nu le baga in seama. Eu am incredere in judecata lui, dar nici inainte sa aud parerea dansului nu am crezut ca vine sfarsitul lumii pe 21.

    RăspundețiȘtergere

Comments