Cărţi noi (10) - multe, foarte multe cărţi

Pentru că am lăsat foarte mult timp să treacă... s-au adunat şi cărţile noi de pe rafturile mele... Stau şi mă uit la ele, şi mă întreb uneori... când o să cedeze de la greutate? Sau oare mă vor da afară din casă, aşa cum spune mama? Eu sper să nu... adică, la nevoie, eu pot să le fac în viitor, când voi fi la casa mea, o cameră numai a lor... :D

Iată ce mi-am luat:

De la Nemira: primele volume din Temeraire, de la un târg;  Salem's Lot, Pendragon, Ochii dragonului, Rătăcit în casa oglinzilor şi Marea le-am cumpărat de pe site-ul editurii, cu două vouchere de 30 de RON pe care le-am primit la un concurs organizat de ei. Ah, şi la acestea am primit şi două cărţi cadou: Ziua a şaptea şi Sagan, povestea unei iubiri. :D Mulţumesc mult, sunteţi cei mai tari!

De la librăria Alexandria am luat cu 10 lei "Jurnalul Perlei Orientului". Iniţial, preţul era mai mare, dar probabil cartea nu s-a cumpărat, ajungând de la 29.99 la 9.99 lei.

Şi mai am volumul 7 din Tara Duncan, pe care l-am precomandat de la Corint Junior.

Pe Kindle:

De pe NetGalley, am luat pentru recenzii: Two and Twenty Dark Tales, The Golden Twine, Romancing the Holiday şi A Shimmer of Angels.

Am câştigat ebookuri: Francesca of Lost Nation, Heist Society 1 şi 2, Crossfire 1 şi 2, Rememberance, Poison Princess, Mystic City şi Easy.

Mi-am luat gratuit de pe Amazon: Prey and Magic, The Bonds of Blood, Killer Cupcakes, My Cat Won't Bark, Hollowland, Brightest Kind of Darkness, Alpha Moon, Eternal Vows, Uncharted, Dead Awake, Blue Truth, Ghost Stories şi Evren.






Nu am nici cea mai vagă idee când voi avea timp de toate, dar să ştiţi că mă bucur de fiecare dintre ele ca un copil într-un magazin cu dulciuri. Serios, mă bucur mai mult dacă îmi dă cineva în dar o carte, decât dacă îmi dă bani şi-mi spune: ia-ţi ce vrei! Şi dacă nu ar fi Kindle-ul, care mă salvează cu cei 2 GB ai lui pentru cărţi... nu ştiu ce m-aş face.

Voi ce cărţi aţi mai citit/cumpărat/primit?

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Oooooo, cat imi doresc Temeraire! Nu inteleg insa de ce primul volum e la 20 lei, iar celalalt la 56, avand in vedere ca e o diferenta de doar 40 de pagini intre ele. Oricum, sper sa mi le iau de Craciun. Daca nu cumva uit si ma iau cu altceva. Am o groaza de liste cu carti

    RăspundețiȘtergere
  2. Au fost 10 lei bucata la târg. Eu îţi recomand să le iei tot la astfel de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de minunat! Din pacate, din cate stiu eu, in Timisoara nu e targ de carte decat la inceputul verii :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă nu e grabă mare, stai liniştită. Cartea e foarte frumoasă, să ştii. Am scris şi eu o recenzie, pe blog, nu ştiu dacă ai citit-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e graba, doar ca vreau neaparat sa o citesc. Mi-a intrat in cap. Nu mai stiu daca ti-am citit recenzia. Ma pun sa o caut acum. Sper sa o gasesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai mi-am dat seama ca am citit-o. Si ca articolul tau mi-a bagat in cap ca trebuie sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguuut! Cred ca e unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le aud intr-un comentariu pe blogul meu in ultima vreme... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh, reusesc si eu din cand in cand sa spun cate un lucru dragut :))

    RăspundețiȘtergere

Comments