Blue Night

Fiind cel de-al 100-lea articol de pe acest blog (știu, e puțin), am simțit că trebuie să aștept să am ceva mai drăguț de postat. Așa că vă las câteva fotografii mai recente, toate făcute noaptea sau seara, pe fereastră.
Țin să menționez că nu am folosit niciun program pentru efecte. :)

P.S.: Nu e murdar geamul, sunt picături de ploaie. :P






Fotografii realizate de VanillaMoon




Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

You Might Also Like

7 comentarii

  1. A doua chiar e faina :> . Unde locuiesti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe langa faptul ca ai o panorama buna ti-a iesit bine sfarsitul de apus...splendid...as vrea sa vad niste poze mai clare cu ploaia....sa se vada acel snapshot al caderii picaturilor de ploaie....

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat ca ai folosit blitz pentru poze facute unui peisaj... printr-un geam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi asta era și ideea. Să fac efectul ăla de lumină. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu văd şi felicitări pentru cel de-al 100-lea articol aici? :(
    (oameni insensibili XD)

    100 de articole pentru un blog de un an şi câteva luni nu mi se pare deloc puţin, mai ales ţinând cont că bloging-ul nu e singurul tău hobby :D

    Felicitări Adela!

    ps: mie îmi place a treia poză pentru că perdeaua dă un efect interesant imaginii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ți-ai găsit să mă felicite cineva. :P

    RăspundețiȘtergere

Comments