Floarea de ceară

Zilele astea am fost ținută ocupată de către un orar incredibil de prost. În fine, nu asta contează. Cert e că am promis 3 articole pe săptămână și am oferit doar unul de data asta. Îmi pare rău și mă voi revanșa eu cumva.

A primit mama acum 2 zile o floare absolut superbă. Stephanotis, cunoscută și ca „iasomia de Madagascar” sau „floarea de ceară”. Denumirea vine din latină și s-ar traduce „coroană de urechi.” Are un miros... îți gâdilă nările, nu alta! Mă rog, așa se laudă mama. Pe mine răceala nu m-a lăsat să adulmec prea mult. Din câte am simțit, aduce puțin cu mirosul de iasomie. Poate de acolo și numele comun. Of, ce atâta bătut la taste de pomană... Am niște poze pentru voi, să vă convingeți și singuri. :)

Chiar mi-a făcut plăcere să fotografiez floarea asta. Sincer. Mai ales că odată ce terminam mă aștepta o temă kilometrică la chimie.

P.S.: Click pe poză și se mărește. ;)


♥ Aș vrea să vă rog în numele unei prietene să  îi votați pe Carmen și Cornel Caruceriu în concursul acesta, până în data de 24 februarie. Chiar merită să câștige.

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Poate că florile astea, deşi au fost date mamei tale, au venit tocmai ca să îţi mai ia din gustul amar provocat de tema la chimie :D

    Dacă aşa stau lucrurile, cred că vei avea nevoie de multe tone de flori la cate teme va da omul ala XD

    RăspundețiȘtergere
  2. [...] (dacă se poate numi țară chestia asta în care trăim noi.) A înflorit, a înflorit! Cum cine? Floarea de ceară. Ei, ce-mi vine mie azi, ia să iau iasomia de Madagascar și să o pun pe un fundal frumos să-i mai [...]

    RăspundețiȘtergere

Comments