Almost spring...

♥ Vine vine priiiimăvaaaaraa! Se așterne-n toaaaaată țaaaaraaa... ♥ (dacă se poate numi țară chestia asta în care trăim noi.)
A înflorit, a înflorit! Cum cine? Floarea de ceară. Ei, ce-mi vine mie azi, ia să iau iasomia de Madagascar și să o pun pe un fundal frumos să-i mai fac o poză! Ei, ridic cu atenție ghiveciul, cu tot cu farfurioară (care mai era și plină de apă) și am dus-o la mine în cameră, am ridicat-o cu o mână și cu cealaltă i-am făcut o singură poză. Incredibil nu e că mi-a ieșit din prima, ci că peretele meu albastru dă impresia unui cer senin superb. Ei, trebuie să-l iau într-o zi pe vărul meu de 8 ani la o tură de fotografiat. Are și el ceva talent în asta. Când se instalează bine primăvara, nu acum. Că n-avem ce fotografia încă. :)

În fine, acum că m-am lăudat destul cu poza, hai că nu vă mai țin și vă las să o admirați... sau nu.  Nu vă pot obliga (aș vrea eu.)

You Might Also Like

4 comentarii

  1. [...] Almost spring… « Vanilla Moon [...]

    RăspundețiȘtergere
  2. Floarea asta e tare frumoasa as vrea sa am si eu una. Si esti o fotografa geniala ;) Si eu am talent la a face poze frumoase:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci încă o posibilă meserie: fotograf! :)

    RăspundețiȘtergere

Comments