Randomness

Oamenii care mă înconjoară nu încetează să mă uimească. Numărul de perle pe care le aud pe zi variază de la 5 la 10 sau chiar mai mult, din păcate însă nu am memorie de elefant ca să le pot ține minte pe toate, așa că mi-au rămas numai cele mai beton. Din respect pentru autorii lor, nu le voi menționa numele.

Eu: Acum că ți-ai reparat PC-ul îți merge serialul pe care ți l-am dat?
X: Da, dar nu are subtitrare.
Eu (după câteva minute): Dar nu era dublat în română?



Y: Tu, spumantu” ăsta de baie miroase ca la mort.
Eu: CEEE?



Z: Am fost în parc și era un bărbat care stătea pe o bancă și își tăia unghiile de la picioare.
Eu: Cum? S-a descălțat, și-a dat șosesta și a început să și le taie? o.O
Z: Da...



Eu: the first mistake was replying ur comment
Q: i can feel the love or the hate XD i`m not sure, but it feels nice



That”s all, folks! :))

You Might Also Like

2 comentarii

  1. LULZ =)) cea mai tare' e cu tipu' care'si taia unghiile...LOLOL =))) prea tare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) am vazut si eu un tip care-si taia unghiile in parc... la Municipal.

    RăspundețiȘtergere

Comments