Cum sunt noii KFC Strips Nepicanți?

Obișnuiam până anul acesta să mănânc o dată sau de două ori pe lună o porție de aripioare picante de la KFC, meniul meu preferat. Era, de altfel, aproape singura chestie fast food pe care o consumam, fiind preferata mea. A trebuit să renunț cu regrete mari din cauză că sistemul meu digestiv nu se mai împăca cu picantul. Tare m-am bucurat când am auzit de noul meniu de la KFC cu Crispy strips nepicanți, pe care am avut ocazia să îl încerc la invitația celor de la BuzzStore România.


M-am gândit că pot să mă bucur de gustul puiului KFC fără să îmi plângă stomacul sau să îmi vină acidul înapoi.

Am fost să iau meniul acum vreo două săptămâni și, de atunci, tot am ezitat să vorbesc despre el, pentru că nu am avut o experiență pozitivă, ceea ce nu mi s-a mai întâmplat. Lăsând la o parte faptul că am primit sosul greșit, problemă care s-a rezolvat pe loc și nu e mare chestie, m-a izbit de la prima mușcătură cât de sărat era puiul. E drept că mie nu îmi place mâncarea sărată, dar Bogdan e fan, mereu pune extra peste ce am gătit eu, dar nici măcar el nu prea le-a putut mânca. Părea că efectiv am fi mâncat pui înmuiat cu totul în sare. Mai mult de două bucăți chinuite nu am reușit să mâncăm niciunul dintre noi.



Tind să cred că a fost un accident, pentru că așa ceva nu am pățit niciodată, iar din ce observ la alte persoane care au încercat acest meniu, nimeni nu a menționat ceva legat de condimentarea puiului.



Cu toate astea, nu cred să mai comand vreodată acest meniu și nici nu pot să îl recomand, în consecință. Probabil o să îmi fac pofta de KFC cu aripioare, mai rar și în cantități mici, ca să îmi împac și papilele gustative, și stomacul.

Voi ce comandați deobicei la fast food?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments