Rujurile Avon UltraMatte și Ultra Creamy

Pe parcursul lunii aprilie, am avut ocazia de a testa noile rujuri de la Avon, care vin în două variante: Ultra Matte și Ultra Creamy, fiecare cu peste 20 de nuanțe pentru toate gusturile. Culorile sunt vibrante, atât în varianta mată, cât și în cea cremoasă și atuul lor este că au o formulă care nu usucă deoarece conțin în formula lor ulei de avocado.

Rujul Avon Ultra Matte nuanța Blush

Acel moment când te pregătești pentru bal și îl vezi pe EL...


Un motiv special pentru care îmi plac cărțile fantastice este acela că de multe ori femeile sunt eroinele, cele puternice. Frumoasa în rochie are un pumnal ascuns, știe să mântuiască o sabie, e maestră în magie sau o periculoasă asasină. Uneori se ascunde sub chip de băiat, dar eu astăzi am ales să fiu prințesă. Pe cine vreau sau nu să elimin, vă las să speculați.


Iată ingredientele mele pentru a deveni eroina acestei povești:
✨rochie de bal
✨coroană
✨curaj
✨istețime
✨rujul Avon Ultra Matte în nuanța Blush




Acest ruj oferă buzelor un plus de hidratare prin conținutul de ulei de avocado. Nimănui nu-i place să îl sărute pe prinț cu buzele uscate... sau pe răufăcător. Tuturor ne place un romance bun enemies to lovers. Aveți grijă să nu vă dați de gol, însă, pentru că nu stă excelent la capitolul rezistență la transfer. Un pupic ușor e sigur. Mai mult decât atât...și va ști întregul regat pe cine ați pus ochi dulci.

Rujul Avon Ultra Creamy nuanța Lava Love

Eu am încercat să vă spun că prințesele nu sunt întotdeauna ceea ce par. Iată Regele a murit, trăiască Regina!

 Acest ruj roșu m-a inspirat să fiu o femeie puternică și să preiau controlul Regatului meu. Păzea oricui îmi stă în cale. 


Între pauzele dintre comploturi și jocuri politice, organizez baluri mascate cu motanul. meu credincios. 



Ce mi-a plăcut la aceste produse:

  • nu se usucă buzele
  • nu mai e nevoie să folosești balsam hidratant
  • sunt ușor de aplicat
  • sunt foarte pigmentate de la primul strat

Ce nu mi-a plăcut:

  • nu au rezistență la transfer
  • rujul mat (am testat nuanța Blush) are un aspect prăfos pe buze
Voi le-ați încercat? Ce povești ați vrea să transmiteți cu rujurile voastre?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments