Parfumul Her Story Love Inspires

O poveste poate fi transmisă în multe feluri: o fotografie, o carte, un film, o pictură, un parfum...


Prima dată când am folosit parfum eram în școală generală. Cred că era o ocazie specială, posibil ziua mea de naștere. Îmi amintesc cum mama m-a aranjat ca întotdeauna cu haine noi, mi-a prins codițe și la final m-a parfumat.

În gimnaziu am primit și prima mea sticlă de parfum. Nu îmi amintesc exact ce era, posibil Light Blue sau alt parfum pe care mama îl primise și nu era pe gustul ei. Cert e că am început să îl folosesc și să îmi intre în obișnuință să nu ies din casă până nu am aplicat un parfum.

Îmi plac atât parfumurile dulci, cât și cele fresh sau florale, sunt puține care să îmi fi displăcut. Dacă unele femei aleg un parfum pe care îl consideră al lor și îl recumpără și refolosesc constant ca parte integrantă a personalității lor, eu îmi aleg parfumul în funcție de starea zilei/dimineții.


Cititoarea din mine a rezonat din plin cu apa de parfum de la AVON Her Story Love Inspires și cu mesajul care îl însoțește: femeia care inspiră prin dragostea de sine.

Această apă de parfum este dulce, cu note de vârf de mandarină, caise și iasomie; note de mijloc: portocală, gardenie, rădăcină de iris și note de bază: vetiver, note lemnoase și praline.

De când am văzut sticla și l-am mirosit, m-a dus cu gândul la personajul Elain din seria Regatul Spinulor și Trandafirilor, care avea în primul volum o grădină de flori pe care o îngrijea cu toată dragostea, deși era săracă și familia abia avea ce mânca.


Câteva cărți pe care le asociez cu parfumul Avon Her Story Love Inspires:

📕 Regatul Spinilor și Trandafirilor de Sarah J Maas 
pentru că e parfumul care i s-ar potrivi perfect lui Elain, o fată blândă, delicată, care petrece ore în șir în gradina pe care o îngrijește

📕 Magia Fetelor Belles de Dhonielle Clayton 
Fetele Belles controlează Frumusețea celor din înalta societate, care își permit serviciile lor. Ele poată nume de flori, de aceea se potrivesc perfect cu acest parfum floral.

📕 Femeia inventată de Camille Laurens
E o carte despre o femeie care învață să se accepte, să se iubească atunci când anii tinereții au trecut și societatea pare să o ignore.

📕 Scrisori din insula Guernsey după care s-a făcut și un film (îl găsiți pe Netflix)
Singura din lista mea pe care nu am citit-o, dar mi s-a părut că se potrivește perfect cromatic cu acest parfum, dar și prin romantismul pe care îl promite.

AVON Her Story Love Inspires este exact pe gustul meu: foarte dulce și destul de persistent. Vouă ce fel de parfumuri vă plac?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments