Hidratarea pielii cu Xerolys 5 și Xerolys 10 de la Lysaskin

Zilele astea am văzut la cineva un filmuleț cum ninge undeva prin România, urmat de întrebarea "Să fac bradul iar?" 😬

Adevărul e că vremea asta rece începe să devină passé, eu abia aștept să vină căldura, fustițe, rochițe și tot tacâmul.


Până atunci, mai am puțin timp să-mi pregătesc pielea să se expună, chiar dacă am picioarele albe ca brânza după un an fără mers la mare (mulțumim, coviduț), măcar să fie hidratate și frumoase.

Eu sunt prietenă cu ureea dintotdeauna (așa ciudat cum sună), mereu când am pacienți cu piele uscată în farmacie optez pentru produse care o au în compoziție, fie că e vorba de pielea de pe corp sau cea de pe călcâie (unde merg pe concentrații mai mari).


De aceea am fost extaziată să fac parte din campania de testare a produselor Xerolys 5 (pentru piele uscată) și Xerolys 10 (pentru piele foarte uscată) de la Lysaskin.

Pentru cei din voi pasionați de cosmetice, intrăm puțin și în compoziție, doar nu degeaba am terminat Facultatea de Farmacie. 😎

Aceste produse au un complex brevetat numit URODIUM, care, e de fapt, o asociere dintre uree - ingredientul meu mult iubit și clorură de sodiu care reduce cristalizarea celei dintâi. Această asociere crește puterea de hidratare a produsului, având efect până la 24 de ore. În afara acestui complex, printre ingrediente se numără și alantoina, cu efect de reducere a pruritului, dar și unt de Shea, ulei de jojoba, ulei din sâmburi de caise, ceară de albine, vaselină și ulei mineral (parafină) care reduc pierderea de apă din piele prin evaporare și hrănesc stratul cornos al pielii. Xerolys 10 are, în plus, d-pantenol, steril vegetal, vitamina E (acetat de tocoferol) și squalan care refac filmul hidrolipidic al pielii, făcând produsul minunat pentru pielea foarte uscată.


Mi-ar fi plăcut tare mult ca aceste produse să nu conțină parfum, deși sunt plăcute la aplicare și acest parfum exclude cei 26 de alergeni listați de C.E.E., așa că probabil nu ar trebui să ridice probleme.

Produsele se pot aplica o dată sau de două ori pe zi, după spălare și pot fi utilizate de oricine cu vârsta peste 3 ani, fiind potrivite atât pentru față la persoanele cu ten uscat, cât și pentru corp. Este important să aplicăm și o cremă cu factor de protecție solară deasupra dacă urmează o expunere la razele acestuia. 

Sunt produse pe care cu siguranță le voi folosi pe viitor și le voi recomanda cu încredere și pacienților mei. 



You Might Also Like

0 comentarii

Comments