Părere AVON Mascara Genius Lash

Le mulțumesc celor de la AVON și BuzzStore România prin intermediul cărora am primit să testez noile mascara Genius Lash colorate în nuanțele navy, aubergine și emerald. În continuare, îmi voi exprima părerea sinceră despre aceste produse.



Nu vă pot descrie cât de entuziasmată am fost să testez aceste produse. Eu am mai avut în trecut mascara colorată și am iubit-o tare mult. Cu aceste produse, însă, la mine, cel puțin, e un pic miss pentru că nu se observă diferența pe gene decât dacă te uiți din lumină bună și în anumite unghiuri. Am mai rugat o prietenă să încerce și, la fel, pare că ar fi neagră odată aplicată pe gene. Probabil că la persoanele cu genele mai deschise la culoare s-ar observa mai bine.


În ultima lună, m-am tot jucat cu ele, încercând să le asortez cu cărțile din biblioteca mea. Chiar dacă iubesc produsele de makeup, marea mea dragoste rămâne forever lectura. 

De regulă fugeam de mascara acum câțiva ani deoarece am ochii foarte sensibili la machiaje, însă până acum nu am avut niciodată probleme cu mascara de la AVON așa că e un mare salvator pentru ochii mei. Dintre toate cele trei noi nuanțe, aubergine mi se pare că se observă cel mai tare pe genele mele, celelalte două părând tot negre, mai ales după ce trec câteva ore de la aplicare. Mă tot gândesc, între timp, ce trucuri aș putea încerca pentru a scoate în evidență culoarea acestor produse care e de-a dreptul magică. Din ce am observat, cel mai bine se vede culoarea pe genele inferioare, presupun că datorită faptului că sunt mai subțiri și mai deschise la culoare.



Un alt aspect care mă irită este că, având cele trei produse, nu există niciun marcaj la exterior pentru a le putea diferenția, cu excepția unui abțibild cu numele nuanței pe partea de jos a produsului, ceea ce face mai dificilă alegerea rapidă a produsului din locul unde îți ții mascara, asta dacă ai mai multe nuanțe din acest produs.


Această mascara oferă alungire, volum, ridică și desparte genele, iar anul acesta s-a înnoit cu trei nuanțe colorate: emerald, aubergine și navy. Îmi plac toate trei, însă mi-aș fi dorit ca nuanțele să fie mai evidente odată aplicate, să fie mai in your face că porți o mascara diferită. Pentru toate cele trei, pe genele mele nu se vede mare diferență față de o mascara neagră și asta m-a întristat deoarece voiam să fac niște machiaje wow în ton cu cărțile pe care le citesc. Dacă aveți idei de trucuri pentru a scoate în evidență culoarea mascare, vă aștept sugestiile în comentarii.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments