Avon Power Stay - mascara și fard de pleoape cremos

Ați încercat produsele de la AVON Power Stay? 

La începutul lui iulie, am primit odată cu comanda la AVON de la BuzzStore România pentru testare, mascara și fardul de pleoape cremos Power Stay. Îmi comandasem și rujul lichid cu aspect mat din aceeași colecție, super entuziasmată și curioasă să le testez.


Am folosit produsele pentru ochi de fiecare dată când am filmat pentru canalul meu de YouTube în luna iulie și am rămas surprinsă mai ales de calitatea rimelului, dar și a fardului de pleoape cremă. 


Cat eye look: eu versus Blue. 



Vara asta scoate-ți în evidență ochii fiind în siguranță: poartă mască. Produsele de la AVON Power Stay - mascara și fardul de pleoape cremos rezistă și la căldură, umiditate și apă timp de 16 ore. Pur și simplu le ador. Deobicei aveam probleme cu mascara pe care le-am testat în trecut: îmi lipeau genele sau îmi iritau foarte tare ochii. Acesta, însă, nu îmi face niciun fel de problemă. 

Fardul de pleoape cremos e versatil, putând funcționa atât ca fard de pleoape, cât și pe post de creion de ochi. 

Perfecte pentru vară.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments