O cură cu Optifibre de 3 săptămâni

În toamna anului trecut, am avut un episod extrem de dureros la nivel digestiv, care m-a chinuit neîncetat câteva săptămâni. În cele din urmă s-a soldat cu un concediu medical și un tratament cu antiinfecțioase intestinale și trimebutină. Știam că este posibil să am această problemă din cauza endometriozei de care sufăr. Fiind o boală cu componentă inflamatorie, este inevitabil să nu afecteze și organele din proximitate, implicit și intestinul. 



Produsul Optifibre îl cunoșteam în calitate de farmacist, ba chiar l-am văzut foarte des indicat de medic persoanelor care suferă de tulburări intestinale, pe lângă tratamentul medicamentos, însă nu m-am gândit serios să îl încerc personal până de curând. Consumând cereale integrale în fiecare dimineață la micul dejun, am considerat că am un aport suficient de fibre fără să intervin și cu suplimente sau alimente speciale pe lângă. Am acceptat provocarea Buzz Store și am început o cură de Optifibre de 3 săptămâni gândindu-mă că nu pierd nimic, iar dacă nu mă va ajuta personal, voi putea să le ofer mai multe informații pacienților care îl vor solicita din farmacie.

Care sunt câteva dintre avantajele produsului Optifibre? Are origine 100% vegetală, gust neutru, nu conține gluten și poate fi folosit pe termen lung, fără efecte adverse. Dozarea este ușoară cu ajutorul măsurii speciale incluse în cutie.

Se adresează atât adulților, cât și copiilor cu vârsta de peste 3 ani. Un mare avantaj este că poate fi administrat în siguranță și femeilor însărcinate sau care alăptează, pentru că ele suferă frecvent de tulburări intestinale.



Organoleptic, Optifibre este excelent: o pulbere albă de gumă guar parțial hidrolizată, 100% fibre solubile, se poate dizolva în lichide sau alimente moi, calde sau reci, fără să influențeze gustul sau textura acestora. Produsul se măsoară ușor cu lingurița dozatoare inclusă în cutie și se amestecă până la dizolvarea completă. Personal, l-am administrat doar în lichide: în fresh de portocale, ciocolată caldă sau, cel mai frecvent, apă, imediat după micul dejun. 

Sursă foto: Nestle

Se începe cu o măsură de 5 g care poate fi crescută la fiecare 3 zile, până la maximum 25 de grame pe zi. Personal, m-am oprit la o doză de 5 g, pentru că am observat că o doză mai mare îmi accelera prea mult tranzitul. În primele două săptămâni, nu am observat nicio diferență, însă după 3 săptămâni de utilizare, pot afirma că, pentru mine, pare să fi dispărut durerea asociată balonării. Este simptomul care mă supăra ocazional în ultima vreme și mă simt ușurată că am găsit, probabil, o soluție.



You Might Also Like

0 comentarii

Comments