Cum e noul detergent Persil Discs 4 în 1

În cadrul campaniei BUZZStore împreună cu Persil am avut ocazia să testez noul detergent sub formă de capsule 4 în 1. Mi-au plăcut dintotdeauna produsele lor și am constatat că și de data aceasta au fost pe placul meu. 



Cel mai mare avantaj al detergentul este faptul că previne supradozarea mașinii de spălat cu detergent. Este simplu și comod de utilizat cu efecte vizibile. 



Detergentul Persil Discs 4 în 1 este disponibil în două variante: pentru rufe albe și colorate. Acestea sunt foarte ușor de distins prin culoarea diferită a compartimentului din mijloc: roz pentru rufe colorate și alb pentru rufe albe. 


Cele patru avantaje ale capsulelor sunt îndepărtarea petelor, strălucirea, prospețimea de lungă durată și grija față de țesătură. 

În toate cazurile în care le-am folosit în ultima lună, au îndepărtat cu succes inclusiv pete mai vechi și rufele au rămas cu un miros plăcut, fără să mai folosesc alt produs complementar. Totuși, deoarece prefer ca rufele mele să aibă un miros mai puternic de proaspăt, voi folosi în continuare balsamul meu obișnuit și, eventual, un produs lichid de îndepărtare a petelor direct pe zonele cu probleme mai mari/persistente. 



Singura problemă pe care aș putea afirma că am avut-o a fost la ultima utilizare, când o capsulă a fost împinsă pe ușa mașinii de spălat și a rămas blocată acolo, iar unul dintre compartimentele ei a rămas intact până la finalul spălării. Atunci mi-aș fi dorit să știu exact ce conține fiecare compartiment, ca să știu dacă a lipsit o parte importantă din acel ciclu de spălare. 

Am dăruit capsule și prietenelor mele, care le-au testat și mi-au transmis că „spală foarte bine” și „au un miros mai plăcut decât alte capsule pe care le-am încercat”. Marea majoritate le vor achiziționa pe viitor.

Le recomand cu căldură.

Mai multe informații pe www.persil.ro

You Might Also Like

0 comentarii

Comments