Particip la SuperBlog 2019!

Dragilor, a venit iar acel moment al anului în care se desfășoară SuperBlog, competiția de blogging creativ în care câștigi experiență, oportunități noi și, dacă ai norocul să scrii articole pe placul sponsorilor, premii. :)


Poate unii dintre voi vă amintiți că am mai participat într-o ediție de primăvară acum mulți ani, iar de atunci nu am mai avut curaj să mă înscriu pentru că m-a acaparat facultatea, apoi licența, apoi rezidențiatul și primul meu serviciu. De data aceasta, însă, mă simt mai pregătită ca oricând să revin cu o încercare de a deveni mai bună, mai creativă și mai ales mai activă pe acest blog unde în ultima vreme doar mi-am postat clipurile de pe YouTube. Ups!

Din 1 octombrie o să începeți să vedeți câteva articole care nu au legătură cu tematica blogului meu, cărțile, dar sper să mă susțineți ca întotdeauna în ceea ce poate însemna încă un pas înainte pentru mine pe domeniul blogging (că m-am axat mai mult pe vlog în ultimii ani).

Dacă sunteți curioși și voi de această competiție, intrați aici să citiți regulamentul și poate vom concura împreună. Succes tuturor!


You Might Also Like

0 comentarii

Comments