A venit toamna, acoperă-mi... locuința frumoasă cu ceva | FAVI

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva
Locuința frumoasă cu ceva,
Cu un raft de lumânări parfumate
Sau, mai bine, cu unul de ceai și de cafea.

Lăsând nostalgia versurilor lui Nichita Stănescu, cu toții simțim deja prezența toamnei, fie că vorbim de temperatura de afară, fie de schimbarea obiceiurilor noastre de zi cu zi. Personal, una dintre activitățile mele preferate de toamnă este să citesc sub o păturică pufoasă, alături de o cană de ceai, neapărat îndulcit cu miere de salcâm, și înconjurată de căldura și magia unei lumânări parfumate arzând în apropiere.



Așa cum ne pregătim garderoba de anotimpul nou și răcoros, și locuința noastră trece printr-o ușoară metamorfoză. În acest sens, e foarte de ajutor să folosim un motor de căutare pentru mobilă. www.FAVI.ro cuprinde peste 100 de magazine online și fizice la un singur loc, astfel încât căutarea noastră să fie cât mai ușoară și eficientă. 

Pentru a crea o atmosferă prietenoasă și cosy de toamnă, eu m-am gândit să încep cu un frumos raft de perete din lemn masiv de pin, care mă duce cu gândul la o cabană călduroasă și cititul la căldura sobei. Pe el, aș expune colecția mea în creștere de lumânări parfumate, care mai de care mai colorată și mai îmbietoare.

Deși mai este cale până la Crăciun, eu încep de toamna să mă înconjur de luminițe calde. Le folosesc mai ales pe fundalul videoclurilor mele de pe YouTube, dar și în fotografiile cu cărți. În engleză li se spune fairylights, și nu e de mirare, dat fiind că au o magie aparte, de zână sau licurici. Mă refer, bineînțeles la cele cu lumină caldă, nu la cele multicolore, specifice pomului de Crăciun. Am găsit pe www.FAVI.ro o sumedenie de astfel de lumini, dar ce mi-a atras în mod deosebit atenția este o sticlă decorativă, care are în interior o mică ghirlandă de lumini galbene, calde, parcă dau impresia unor licurici sau zâne. Cred că nimic nu poate fi mai cosy decât atât!

Pentru a completa atmosfera călduroasă, perfectă pentru citit, am găsit și o lumânare foarte tomnatică, având miros de dovleac, chiar la timp pentru sărbătoarea Halloween, pe care o sărbătoresc citind cărți cu mister sau horror. Lumânările de la Yankee Candle sunt printre preferatele mele, ele fiind foarte puternic mirositoare, ceea ce e ideal pentru ca mirosul să poată fi resimțit atunci când lumânarea este aprinsă. 






Și pentru că tot suntem la acest capitol, nu poate lipsi un ceainic nou, așa că am optat pentru un ceainic ceramic cochet, cu un aspect mai vintage, ideal pentru a te simți desprins din atmosfera unui roman britanic. Nu uita să ridici degetul mic când bei din ceșcuța de ceai.

Acum că m-am făcut comodă, tot ce lipsește este o călduroasă păturică de lână, în culori de toamnă, sub care să citesc sau să mă bucur de ultimul episod apărut din serialul meu preferat. Ah, asta da toamnă!


Oricare ar fi modul tău de a-ți pregăti locuința de toamnă, www.FAVI.ro îți poate fi un real ajutor. Găsești pe site orice, de la mobilă, la decorațiuni, textile, obiecte de iluminat și orice altceva ai avea nevoie pentru căminul tău. Toate sunt organizate frumos, pe categorii și subcategorii, astfel încât să poți găsi ușor inspirație pentru a-ți crea locuința visurilor tale. Cuprinzând peste 100 de magazine fizice și online, pentru o căutare amplă, rapidă și eficientă, nu știu de ce ai mai căuta în altă parte. 

O toamnă minunată, dragilor! Vă aștept în comentarii să îmi scrieți cum vă pregătiți voi de toamnă.




You Might Also Like

0 comentarii

Comments