Produsele de make-up românești sunt bune! - Gerovital Beauty

Oamenii au fost preocupați de frumusețea lor încă din antichitate, primele machiaje datând din Egiptul antic. Am citit de curând cartea Magia Fetelor Belles, în care autoarea Dhonielle Clayton a construit o întreagă societate a cărei principală preocupare era să fie cât mai frumoasă cu ajutorul harului magic al unor fete alese. Și atunci m-am gândit ce noroc avem noi că produsele de make-up sunt foarte accesibile în ziua de azi și nu suntem nevoiți să îndurăm procedee chinuitoare pentru estomparea imperfecțiunilor tenului. 

În luna mai, am testat câteva dintre produsele din gama Gerovital Beauty - rujul cu acid hialuronic, mascara Devilash și anticearcănul Beauty Soft Focus. Am avut și câteva mostre de fond de ten pe care le-am împărțit cu prietenele mele. 


O noutate a campaniei de testare BUZZStore Farmec Gerovital a reprezentat-o ridicarea kitului de testare direct din magazinul Gerovital din Iulius Mall Cluj-Napoca. Mai intrasem cu o singură ocazie în acel magazin, când ridicasem un kit cadou pentru îngrijirea părului la o campanie de Crăciun, deoarece prefer să îmi cumpăr produsele de îngrijire/makeup din farmacia unde lucrez sau din supermarket, din motive de comoditate/preț.
Am fost în magazin într-o zi de sâmbătă, în jurul amiezii și era complet gol. I-am explicat doamnei motivul pentru care sunt acolo și mi-a adus din spate punguța cu produsele pentru testat. Ce m-a surprins e că nu mi-a verificat identitatea pe baza buletinului cum fusesem informați că se va întâmpla, deci practic putea să îmi ia oricine pachetul daca îmi știa numele și că nu îl ridicasem încă. Știam că unele pachete vor avea rimel, iar altele pudră iluminatoare și inițial dorisem să întreb dacă putea să îmi dea un pachet care conține pudra iluminatoare, deoarece ochii mei sunt foarte sensibili și orice rimel folosisem până atunci, până la finalul zilei aveam ori acuitatea vizuală diminuată, ori ochii iritați, ori dureri de cap sau combinații dintre aceste efecte. Până la urmă nu am îndrăznit să mai spun nimic și am zis că fie ce-o fi. Am nimerit pachetul cu rimel și deși am fost dezamăgită pentru că presimțeam că nu voi putea folosi acest produs, s-ar părea că tot răul a fost spre bine deoarece până acum tolerez foarte bine mascara Gerovital Devilash, nu am avut nicio reacție neplăcută în cele 4 zile în care l-am purtat, chiar dacă nu e cel mai wow produs ca efect în sine. 

Întâmplarea face că eram în căutare să cumpăr și un alt produs de makeup, doar că doamna din magazin, după ce mi-a înmânat plăsuța, și-a redirecționat complet atenția spre persoanele care intrau atunci în magazin, omițând să întrebe dacă mă mai poate ajuta și cu altceva.
Fiindcă aveam foarte multe de făcut în ziua respectivă, m-am uitat singură prin magazin, nu am găsit ce căutam și am plecat spre un alt magazin de produse cosmetice pe care îl ador pur și simplu, și care e la același etaj.



Dintre cele patru produse pe care le-am testat în campanie, de departe preferatul meu a fost rujul cremos cu acid hialuronic în nuanța 01. Foarte ușor de aplicat și plăcut pe buze, destul de rezistent pentru un ruj de acest gen: o zi în care am stat 12 ore la serviciu, în care am vorbit cu pacienți, am avut și pauză de masă, am consumat multe lichide și rujul s-a șters doar puțin în partea dinspre interiorul buzelor. După demachiere, se observa că buzele rămân hidratate și au volumul ușor mărit, efect dat de acidul hialuronic. Cu siguranță voi încerca și alte nuanțe, deja mama mea își dorește să îi cumpăr și ei unul. De menționat este că ar trebui să testați nuanțele în magazin deoarece aceeași culoare poate arăta complet diferit în funcție de ten, pH. Rujul pe care l-am purtat eu se vede foarte roz pe buzele mele, dar pe o colegă care l-a testat părea foarte discret, deși aplicase destul de mult produs.

 Fotografii: înainte și după folosirea produselor din kitul de testare
(fața a fost doar spălată și hidratată imediat după trezire)

Fondul de ten care mi s-a potrivit ca nuanță a fost natural beige, care are o acoperire medie. Este un produs destul de bun, are și factor de protecție solară SPF10. Inițial am aplicat prea mult produs deoarece nu eram obișnuită cu formula și îmi ieșise prea mult produs din plicul-mostră. Am avut senzația că am fața prea încărcată, dar după îndepărtarea excesului cu un șervețel, nu a arătat deloc rău. Eu folosesc foarte rar fond de ten și atunci când o fac, prefer un produs dermatocosmetic cumpărat din farmacie care mi se pare net superior, deși prețul este cu aproximativ 50% mai mare decât al fondului de ten Gerovital. Prin urmare, cred că fondul de ten Gerovital e o alternativă bună pentru cei care nu vor sau nu își permit un produs din farmacie. 

Anticearcănul Beauty Soft Focus a fost și el bun. Eu nu am nu știu ce cearcăne, dar sunt zile în care sunt mai obosită sau poate particip la un eveniment la care vreau să arăt impecabil. Produsul și-a făcut treaba cu brio, dar produsul pe care îl foloseam anterior este ușor mai bun (la un preț similar). 

Mascara Devilash este surpriza plăcută a acestui kit de testare. Cum spuneam, este singurul rimel folosit până acum care nu mi-a usturat sau înroșit ochii, nu m-a făcut să văd încețoșat și nu mi-a dat dureri de cap după o întreagă zi de purtare. Am folosit și un ondulator de gene înainte să îl aplic. Singurul aspect care nu îmi place la el este că are tendința de a aduna genele dacă nu ești foarte atentă la aplicare. 

Concluzia? Produsele românești de make-up sunt surprinzător de bune, la prețuri accesibile. Merită testate.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments