Doi Atomi - semne de carte din piele naturală

De curând am avut surpriza să descopăr site-ul unei micuțe companii de obiecte realizate manual din piele naturală. Este vorba despre Doi Atomi, care comercializează genți și tot felul de accesorii, precum semne de carte, suporturi de căști și broșe, portfarduri, portofele, majoritatea personalizabile. Pielea pe care o folosesc este de calitate superioară și provine din Italia, vopselurile sunt pe bază de apă și accesorii metalice nu conțin nichel. Ne place când o companie e prietenoasă cu mediul. Nu-i așa? 💖

Bineînțeles, cel mai curioasă am fost de secțiunea cu semne de carte din piele și ce aș putea să adaug colecției mele tot mai mari.

Mi-a atras atenția din prima modelul de semn de carte cu iepuraș. Este deopotrivă elegant și adorabil și nu am rezistat tentației când l-am ales pentru colecție. Acesta este disponibil deocamdată în două variante de culoare - alb și bej.



Am dorit de asemenea și ceva mai romantic, așa că m-am oprit asupra semnelor de carte cu inimă. Există opt variante distinctive, iar în cadrul acestor variante puteam alege să personalizez cu alte culori și texturi, pe care să le menționez în căsuța de instrucțiuni odată ce adăugam semnul de carte în coș. Mie mi-a plăcut însă mult varianta 7 a acestui semn de carte, un roz lac.



După ce am dat comanda, semnele de carte au fost realizate manual și am primit pachetul prin curier în aproximativ o săptămână.


Pentru că era în a doua săptămână a lunii martie, am primit și un frumos mărțișor de tip broșă cu pisicuță cadou, tot din piele, pe care îl voi purta cu siguranță.



Experiența mea a fost una plăcută și intenționez pe viitor să achiziționez și alte produse deoarece am văzut câteva modele de genți foarte drăguțe la prețuri accesibile. Cel mai mult mi-a plăcut ideea de personalizare a produselor, existând o selecție destul de variată de culori și texturi din care să alegi.




Produsele din piele pot fi cadouri perfecte și durabile pentru cei dragi, sau de ce nu? Un cadou pe care să ți-l faci chiar tu. Ține doar cont de faptul că sunt lucrate integral în atelierul Doi Atomi și în funcție de personalizarea și produsul pe care îl alegi, timpul de fabricație poate dura între 3 și 10 zile lucrătoare. Spor la citit și cumpărături!

You Might Also Like

0 comentarii

Comments