Am testat Avon Advance Techniques Reconstruction

Am primit în luna februarie pentru testate kitul de buzz AVON pentru păr Advance Techniques Reconstruction  Acesta conținea șamponul și balsamul din gama Advance Techniques Reconstruction, uleiul ser hidratant cu argan și cocos, precum și cataloage Avon și perii de păr pentru călătorie, pentru mine și patru prietene. Eu am mai primit și o ramă foto cu margini negre, cu mesajul ,,Frumusețea se dăruiește”. 

Obșnuiam să folosesc adesea în anii de gimnaziu și liceu produse de la AVON, cu precădere oje (pe care le îndrăgesc și acum), geluri de duș, spumante pentru baie, creioane de ochi și farduri de pleoape. Însă este pentru prima dată când încerc produse pentru păr, cu excepția unui ser pentru vârfuri despicate pe care l-am folosit pentru o scurtă perioadă cu mulți ani în urmă.

Produsele primite de mine au un ambalaj elegant, îmi place combinația de negru, auriu si roșu folosită pentru acestă gamă. Ele au un preț foarte bun în ultimul catalog Avon, la cumpărarea în set. Au un miros plăcut și sunt destul de ok luând în considerare raportul dintre preț și calitate, însă au și unele mici neajunsuri.

Voi începe cu șamponul, pe care l-am folosit cel mai mult dintre cele 3 produse, dar care mi-a și plăcut cel mai puțin dintre ele. Are în compoziție un amestec de tensioactivi, dintre care unul e laurilsulfatul de sodiu, principala problemă pe care am avut-o cu acest șampon. Acesta e un detergent foarte puternic, pe de o parte spală foarte bine părul și scalpul, însă poate fi și iritant pentru scalp, iar mie mi-a uscat destul de mult părul. Aici a venit puțin în ajutor folosirea balsamului din aceeași gamă, care a salvat situația. Cu toate acestea, cu produsele pe care le foloseam în mod obișnuit, nu eram nevoită să folosesc balsam la fiecare spălare, iar cantitatea necesară de balsam era mult mai mică pentru a obține același efect. 

Uleiul pentru păr nu e rău deloc, este similar ca eficiență cu alte produse de același tip pe care le foloseam până acum, la un preț mai scăzut. 



Șamponul și balsamul afișează pe ambalajul primar că folosesc o tehnologie de reconstrucție a părului pe bază de keratină și pantenol. O scurtă privire asupra ingredientelor mi-a semnalat un conținut mic de keratină în compoziția șamponului, mai puțin decât parfumul. 

Aceasta este impresia pe care am putut să mi-o formez după 3 săptămâni de testare a acestor trei produse. Rămâne de văzut dacă testul timpului va dovedi că sunt mai bune sau mai puțin bune decât le-am perceput până acum. Voi reveni asupra acestui articol cu completări în cazul în care se schimbă ceva. :)

You Might Also Like

0 comentarii

Comments