Poze și amintiri frumoase - Celebook

De câte ori vi s-a întâmplat să vi se strice telefonul/laptopul sau să vi se șteargă pur și simplu fișiere importante, dar și amintiri frumoase - fotografii de familie, cu prietenii, din vacanțe? Anul trecut, după terminarea facultății, am adunat o sumedenie de poze pe care știam că le voi prețui mereu - atât poze de la festivități, cât și o minunată ședință profesională de fotografii cu familia mea, dar și multe momente frumoase cu pisoiașul meu devenind motan, surprinse cu telefonul mobil.


Desigur, lecția de fișiere pierdute învățată, le stochez online, dar îmi lipsește uneori nostalgia albumelor foto din copilărie, senzația atingerii unei poze dragi. Împreună cu cei de la Celebook, am decis să dau o formă fizică amintirilor cele mai frumoase din 2018, într-un album foto de tip panoramic, pe care l-am personalizat în întregime cu ajutorul editorului online. Procesul a fost foarte simplu, totul fiind realizat digital. Am avut întregul control asupra șabloanelor pe care le-am folosit pe fiecare pagină, a modului de aranjare, dimensiunile fotografiilor, posibilitatea de a alege culoarea și designul coperților, de a alege un fundal pentru pagini sau a adăuga texte însoțitoare fotografiilor.



Celebook oferă o gamă largă de formateuri, prețul variind în funcție de dimensiunea fotocărții și numărul de pagini. După finalizarea fotocărții, urmează un timp de așteptare între 10 și 14 zile pentru tipărirea acesteia, care va fi livrată gratuit prin curier la adresa aleasă de voi. Cartea are coperți cartonate și foi groase de tip revistă, lucioase.



Dacă sunteți curioși cu privire la cum arată rezultatul final, vă las mai jos două videoclipuri. În primul videoclip puteți vedea doar fotocartea răsfoită, fără comentarii.



Cel de-al doilea videoclip este mai lung, cuprinde informații legate de procesul creării fotocărții, dar și o mică incursiune în ce reprezintă fotografiile alese pentru fotocartea mea cu amintiri.


Pentru că se apropie luna martie, cei de la Celebook au și o ofertă valabilă până în 24 februarie. Folosind codul promo 8MARTIE, beneficiați de o fotocarte pătrat gratuită la comandarea unei fotocărți Elite de minimum 28-30 de pagini.


You Might Also Like

0 comentarii

Comments