Cum e peria de îndreptat părul ROWENTA Power Straight?

Pe la finalul lunii august, am primit de la BuzzStore mult-așteptata perie de îndreptat părul de la Rowenta, modelul Power Straight CF5820F0. Încă de la început, m-am îndrăgostit de designul și culorile periei, dar știam că mai important este cum își face treaba. Pentru că era sfârșitul zilei, eram obosită și nu aveam de mers nicăieri, am testat rapid dacă funcționează și mai mult, în principiu, cam cum ar îndrepta.

Bineînțeles, a vrut să o testeze și motanul meu, ca toate lucrurile pe care le primesc și orice e într-o cutie. Hihi.

Prima dată când am folosit peria pe bune a fost înaintea susținerii lucrării de licență. Eram emoționată și voiam să arăt bine, dar eram cumva contra-cronometru: mai bine mai repetam discursul de mai multe ori decât să pierd jumătate de oră să îmi întind părul. Cumva, am reușit să îmi întind și aranjez părul în aproximativ 15 minute. Cred că am economisit foarte mult timp în primul rând pentru că nu am mai fost nevoită să îmi secționez părul, care e foarte des și lung, ci am putut să îl îndrept direct după ce l-am descurcat cu o perie obișnuită în prealabil.

Eu, gata să termin ultima formalitate pentru a primi diploma de licență.


Ce îmi place la peria Rowenta Power Straight CF5820F0:

  • e ușor de folosit
  • e mai rapidă decât o placă de păr clasică
  • părul se deteriorează mai puțin, el nemaifiind strâns între două suprafețe calde, ci doar trecând o perie fierbinte rapid prin el
  • tot în aceeași idee, are mai mult volum decât dacă ar fi fost îndreptat cu placa
  • are o funcție care ajută puțin la reducerea electrizării părului
  • are trei trepte de căldură
  • cablul e făcut în așa fel încât peria se poate roti fără să fie incomodată de acesta
  • e portabilă, ușoară
  • culoarea 💙💚

Aspecte negative la acest produs:
  • nu îndreaptă foarte bine vârfurile, sau cel puțin nu pe ale mele - pentru mine, acest lucru nu a fost deranjant, deoarece nu mă dau în vânt după părul întins perfect de sus până jos
  • dacă nu piepteni și descurci părul bine înainte cu o perie sau piaptăn obișnuit, îți poate rupe firele de păr

În final, pentru că o poză face cât o mie de cuvinte, vă las cu o imagine cu părul meu înainte și după folosirea periei Rowenta.


You Might Also Like

0 comentarii

Comments