Am testat produsele Barnangen - rețeta suedeză pentru echilibru


În lunile iunie-iulie 2018, am primit spre testare de la Buzzstore România kitul Barnängen
Suedezii din spatele companiei spun că frumuseţea apare atunci când te simți “exact așa cum trebuie” – încrezător, autentic, echilibrat și vor să asigure o îngrijire echilibrate pentru o frumuseţe pe masură.

Această campanie mi-a oferit șansa de a folosi trei produse:
  • gel de duș Caring pentru piele normală și uscată
  • loțiune de corp Caring pentru piele normală și uscată
  • balsamul de corp All Over Rescue


Primele două produse au fost adaptate nevoilor mele, iar produsele oferite altor bloggeri au fost diferite, în funcție de tipul pielii lor. Cei de la Barnängen mai oferă gel de duș și loțiune de corp și pentru piele uscată (produsele cu galben) sau piele sensibilă (roz). În gama de produse Barnängen mai intră și uleiul de corp Midsommar Glow, de care sunt curioasă, însă nu am avut ocazia să îl încerc, dar îl voi căuta în magazine.

Dintre cele trei produse pe care le-am testat până acum, preferatul meu este de departe balsamul de corp All Over Rescue. Acesta este un cold cream, foarte hidratant și regenerant. Are o consitenșă crescută, e untos și după aplicare lasă o senzație de răcorire. Nu este nevoie să aplici o cantitate mare de cremă deoarece se întinde foarte ușor. Are un miros plăcut, discret și vine într-un borcănel de 200 ml. 

Cu gelul de duș aș putea spune că am o relație de dragoste-ură. La început nu mi-a plăcut gradul de spumare, mi se părea că nu este suficient și că trebuie să folosesc mult produs. În mod ciudat, de la a treia spălare nu am mai avut astfel de probleme și nu găsesc altă explicație decât că e posibil să fi avut buretele meu de baie o vină. Problema pe care o am acum cu el e iar ceva personal. L-am folosit într-o seară în care am mâncat ceva ce nu mi-a căzut bine și acum asociez mirosul gelului cu starea de greață de atunci. Produsul e bun, am eu piticii mei. Conține ovăz, care ajută la menținerea barierei naturale a pielii, și 5% cold cream (o emulsie hidratantă combinată cu apă de trandafir, ceară de albine și lipide).


Loțiunea de corp trebuie să recunosc că nu am folosit-o foarte mult, pentru că de fiecare dată când simțeam că e nevoie de hidratare, dădeam fuga la balsam, pe care v-am spus deja cât de mult îl iubesc. Ideea de bază ar fi că loțiunea e mai ușoară, merge foarte bine după duș, zilnic, pe când balsamul este mai hidratant, se absoarbe instant. Loțiunea are și ea în compoziție ovăz și cold cream.

Concluzia ar fi să încercați musai-musai balsamul de corp All Over Rescue măcar. Am primit și 3 mostre pentru prietene, pe care le-am oferit cadou la pachet cu burețeii de baie. Sper că le-au plăcut și aștept părerile lor după testare. Voi cunoașteți produsele Barnängen? Cum vi se par?



You Might Also Like

0 comentarii

Comments