Am testat Schauma Nature Moments, șampon și balsam cu apă de nucă de cocos și floare de lotus


În 23 mai, a ajuns și la mine kitul de buzzer de la Schauma și nu știam sincer cine era mai entuziasmat: eu sau motanul. De cum am deschis pachetul a sărit să vadă despre ce e vorba și nu s-a lăsat până nu a mirosit totul: flacoanele de șampon și balsam, săpunurile miniaturale, pliantele și prosopul.


De cealaltă parte, eu eram încântată că pot testa noile produse #naturemoments : șamponul și balsamul cu apă de nucă de cocos și floare de lotus, care la prima impresie m-au cucerit cu mirosul ,,de vară". Se pară că și Blue, mult-îndrăgitul motan, s-a apucat de mirosit. În cutie, bineînțeles, doar trebuia și el să se aleagă cu un cadou de la Schauma, nu?


Că tot veni vorba de cadouri, am primit și câteva săpunele handmade cu cocos pe care prietenele mele abia le așteptau, împreună cu broșurile despre noile produse.



În fine, partea cea mai importantă cred că este părerea mea propriu-zisă despre produse. Pentru că îmi spălasem deja părul, aveam să le folosesc abia spre finalul săptămânii. Așa se face că vineri seara, în timpul serenadelor UMF, a plouat de-a dreptul cu sclipici peste mine, mulțumită colegilor mei, care mi-au turnat cu borcanul direct în cap. Deși părul meu nu era neapărat murdar, a fost musai să fac o baie, să scap de tot sclipiciul. (Și să fac curățenie peste tot pe unde am umblat când am ajuns acasă și până dimineața. 😅)
Poza din stânga e făcută chiar după ultima tură de sclipici pe care am încasat-o. Mama a zis că arată de parcă aș avea o mătreață mutantă. Dar voi mă credeți pe cuvând, așa-i?


Partea bună e că a fost momentul perfect să testez noul șampon pe care l-am primit de la Schauma. Șamponul și balsamul conțin apă de nucă de cocos din Indonezia și floare de lotus și se adresează părului uscat, având și un efect hidratant. Acum, în ceea ce privește hidratarea, un șampon nu prea poate fi hidratant, el având rolul de a degresa până la urmă părul (a intrat în rol farmacista din mine). Totuși, conținutul în substanțe cu rol hidratant și emolient poate împiedica o deshidratare prea puternică după spălare. Combinația cu balsamul, însă, e un plus, aș zice. Personal, nu am observat o hidratare deosebită în urma utilizării, iar până la urmă, pentru un astfel de efect ar fi mai potrivite măștile de păr hidratante și uleiurile pentru păr.

După o primă spălare, nu îmi pot forma o părere completă despre produse, însă pot spune că mi-au plăcut textura și mirosul lor, iar părul meu pare să nu aibă probleme pentru moment. Firește, voi reveni după o utilizare mai îndelungată să completez acest review, pentru cei dintre voi care sunteți interesați să le testați pe propriul păr.

Într-o notă mai amuzantă, încă mai am sclipici în păr, probabil va rămâne o vreme bună alături de mine, să îmi amintească de serenade și de cât de ravisantă a fost Farma. 😂 Vă las și o bucată de serenade mai jos, să vă înveselească.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments