Provocare - Iubesc sa iubesc


Am primit o provocare de la Simona, iar cum mie nu îmi place să refuz provocările... am acceptat.

"Iată provocarea: Realizați o imagine, o serie de imagini, citate, articole, filmulețe sau desene, orice vă face fericiți, tot ce iubiți voi. Adăugați la această postare imaginea de mai sus și provocați-vă măcar un prieten să facă asta, pe blog, pe twitter sau facebook, tumblr, google, instagram. Motivul este simplu. Violența din jurul nostru, prea multă, prea pătimașă, îndeamnă la răutate, la ură, la suferință și nu mai vreau să văd asta. Finalitatea este următoarea: ce simțiți când vă lăsați în voia sentimentelor? Când vă așterneți cele mai frumoase amintiri, momente, persoane pe hârtie, când pictați, când priviți apusul. Zâmbiți? Ei bine, iată finalitatea. Dacă, pentru o clipă, am reușit prin această provocare să vă fac fericiți, mi-am îndeplinit sarcina."

Eu mă bucur foarte uşor, unii îmi spun că sunt imatură, dar e tocmai pe dos. Pur şi simplu, mai am încă în suflet un copil care iese la iveală în preajma lucrurilor simple. O imagine spune o mie de cuvinte, aşa că vă las cu câteva fotografii ale mele care sunt de sine grăitoare.

"O zi în care nu ai râs, este o zi pierdută."
Charlie Chaplin
„Dă șansa fiecărei zile să fie cea mai frumoasă din viața ta.”
Mark Twain
"Fericirea supremă a vieții este convingerea că suntem iubiți."
Victor Hugo
„Un om este nefericit pentru că nu știe că este fericit, acesta este singurul motiv, oricine descoperă acest lucru devine imediat fericit.” 
Feodor Mihailovici Dostoievski

Dau mai departe provocarea: Cristinei (Our Book Palace), Angela (The Land of Books), DiceDeko (Deko Books) si tuturor celor interesati. :)

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Mă bucur că ai ales să faci provocarea!! :D Super tari pozele și ceea ce ai vrut să transmiți prin ele. Și citatele îmi plac. Cred că voi adăuga unul sau două în carnețelul meu cu citate. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Adela Cacoveanjoi, 09 aprilie, 2015

    Si eu ma bucur tare mult ca te-ai gandit la mine cand ai dat provocarea mai departe. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E super drăguţă provocarea :D Îmi place şi calitatea pozelor foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Friend request-ul de pe goodreads mi s-a parut cumva cel mai induiesator. Sa deschizi un intreg univers pentru cineva e absolut minunat. La cati mai multi cititori asemenea ;)

    RăspundețiȘtergere

Comments