Do you wanna build a book fort | Frozen Parody

Pentru cei care nu cunosc limba engleza suficient: apasati butonul de CC pentru a activa captions, iar apoi pe iconita de setari din dreapta celei cu CC pentru a selecta limba romana. Si gata, aveti subtitrari!

Pentru ca se apropie Craciunul si ieri a venit Mos Nicolae, m-am gandit sa va fac o surpriza. Am modificat versurile celebrei melodii Do you wanna build a snowman din filmul Disney Frozen si le-am dat o tema "de carte". Am cantat, filmat si asamblat totul frumos, si cu ocazia asta ii multumesc lui Adi de pe canalul Twisted ca mi-a trimis cateva clipulete care sa dea un sens povestioarei din cantec.

Sper sa va placa.

Nu uitati de concursul de Craciun:

Canalul lui Adi:

_______________________________

Ma gasiti si pe:



You Might Also Like

0 comentarii

Comments