Castigatorii concursului Endgame




Felicitari castigatorilor! V-am trimis un email si astept in termen de 3 zile un raspuns cu datele voastre: nume complet, adresa si numar de telefon. In caz contrar, vor fi alesi alti castigatori .
Premiile vor fi expediate cand primesc raspunsurile voastre si exemplarele de la editura. 

Later edit: Simona mi-a spus ca a castigat aceasta carte si pe acest blog, asa ca am extras alt castigator: Demetrescu Horatiu Gabriel. Felicitari, verifica-ti emailul.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Multumesc frumos pentru premiul acordat ! :)
    Le doresc lectura placuta castigatoarelor acestui concurs si in plus un gand frumos pentru Simona Husaru ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept raspunsul la email cu adresa si numarul de telefon. Mai ai doua zile la dispozitie, altfel aleg alt castigator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reusit sa-ti raspund azi pe mail si te rog sa-mi scuzi intarzierea mesajului.

    RăspundețiȘtergere

Comments