Leapşa indiscretă :)

Am preluat această leapşă de pe Walking on Letters şi oricine o citeşte este liber să facă acelaşi lucru. Iată aici lista de întrebări pentru cei care vor să răspundă provocării.


1. Când mă uit spre biblioteca mea...

 îmi vine să iau de pe raft fiecare carte pe care nu am citit-o şi să o încep în secunda aia.

2. Atunci când cineva îmi vorbeşte în timp ce citesc...

de cele mai multe ori nici nu îmi dau seama că vorbeşte cu mine.
3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte..

mă uit câteva minute la ea, o strâng la piept, o miros, o răsfoiesc.
4. Atunci când păşesc într-o librărie...

mă rog la Dumnezeu să nu ies de acolo cu mai multe cărţi decât pot duce.
5. Când mi se pune pata pe o carte..

o cumpăr, o încep imediat ce ajung acasă şi, dacă mi-a plăcut, înnebunesc pe toată lumea până când fac pe cineva să devină la fel de obsedat de ea ca mine.
6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman..

e să mă uit în gol la ultima pagină până îmi revin.
7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care...

e întotdeauna sincer în recenzii şi articole. Promovarea cărţilor proaste de dragul unui exemplar cu autograf mă face să-mi pierd orice urmă de încredere în persoana care îl scrie şi, prin urmare, nu mai citesc blogul respectiv.
8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza...

unui impuls de moment, dar de regulă majoritatea mi le doresc de multă vreme sau am auzit în perioada respectivă multe lucruri pozitive despre ele.
9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură mă bazez pe..

din nou, impuls de moment.
10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu..

mai încep una, dar nu o abandonez de tot pe prima, pentru că nu îmi place să las treburile neterminate.
11. Cred că atu-ul blogului meu constă în..

faptul că atunci când scriu, o fac din plăcere şi nu din obligaţie, şi asta cred că se vede. :)
12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc..

înseamnă că am înnebunit şi nu sunt eu însămi.
13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii..

au încetat să se mai minuneze.
14. Pentru mine, un roman bun e..

unul care te face să trăieşti cu intensitate acţiunea cărţii chiar şi după ce ai încetat să mai citeşti.
15. Am o atracţie puternică pentru personajele...

în care mă regăsesc.
16. Pentru mine, o carte este..

aerul pe care îl respiră mintea mea.
17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi..

mă fac că plouă. Dacă ţi-am dat o carte împrumut, înseamnă că eşti foaaarte special.
18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat..

prima reacţie e să ţopăi de fericire... după care îmi amintesc că puţine ecranizări se ridică la standardele mele şi îmi revin.
19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e

proastă..

e pe lista mea neagră deja.
20. Oamenii care nu citesc..

mă fac să îi strâng de gât... doar în mintea mea, fireşte.
21. Cred despre cărţile scrise de scriitorii români..

că merită mai multă atenţie şi promovare.
22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare,

acela/aceea ar fi..


aş fi zis John Green, dar mi-a frânt azi inima în Looking for Alaska, so... Christopher Paolini? Just... dragon love. XD


23. Părerea mea despre cititoarele electronice este..

că mi-au salvat viaţa... portofelului.
24. Cred despre leapşa indiscretă..

că a fost amuzant să o completez.


Aştept şi răspunsurile voastre. :)
semnatura

You Might Also Like

0 comentarii

Comments