Salonul Editurilor Hunedorene 2012



Fidelă tradiţiei pe care a instituit-o cu mulţi ani în urmă, şi în această toamnă Biblioteca Judeţeană „Ovid Densusianu” Hunedoara-Deva organizează mult aşteptatul eveniment „Salonul Editurilor Hunedorene”, ajuns la cea de-a XIII-a ediţie.

Cărţi pentru toate vârstele, gusturile şi ariile de interes

Manifesările, ce se vor desfăşura pe durata a patru zile, între 11şi 14 octombrie, vor avea loc în incinta Deva Mall din reşedinţa de judeţ. La standuri sunt aşteptate peste 60 de edituri, din judeţ şi din ţară, care vor prezenta volume în format clasic, precum şi ebook-uri, CD-uri sau DVD-uri. Oferta editorială a participanţilor la Salon acoperă o tematică extrem de bogată, de la romaneşi volume de poezie, la cărţi de artă şi călătorii, memorii şi cărţi de istorie, studii etnografice şi cărţi de spiritualitate, manualeşi culegeri pentru toate nivelele de învăţământ, dicţionare diverse şi enciclopedii. Este important de subliniat că la acest Salon, toate categoriile de vârstă vor găsi cărţi care să le satisfacă gusturile şi aria de interes. Din programul evenimentului vor face parte lansări de carte, întâlniri cu scriitorii, dialoguri cu iubitorii de lectură şi discuţii între editori şi scriitori.

Mai multe edituri faţă de ediţiile precedente

Editurile hunedorene, ca de obicei, vor fi prezente şi vor organiza lansările unor scriitori consacraţi sau vor oferi debuturi editoriale. Din judeţvor fi prezente 13 edituri dintre care „Călăuza”, „Danimar”, „Flori Spirituale”, „Karina”, „Realitatea Românească” sau „Tehno-Art”, iar din ţară alte 51 de case editoriale. „Anul acesta, numărul editurilor care au confirmat participarea este mai mare decât cele prezente anul trecut, iar acest lucru este extrem de îmbucurător în condiţiile în care se vorbeşte atât de mult de o criză a cărţii şi a lecturii. Pentru Biblioteca Judeţeană „Ovid Densusianu” Hunedoara-Deva este un prilej de mândrie că poate organiza un asemenea eveniment cultural şi că an de an, un număr tot mai mare de edituri răspund invitaţiei noastre. Cu siguranţă, este un câştig reciproc, atât pentru edituri, cât şi pentru cititorii noştri dornici să-şi achiziţioneze cărţile preferate din toate domeniile de interes”, spune Sebastian Bara, director-manager al Bibliotecii Judeţene „Ovid Densuşianu” din Deva.

Sursa: Servus Hunedoara

Eu am fost deja acolo în recunoaştere şi voi mai merge o dată pentru cumpărăturile finale. :D

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Cred ca dau si eu o fuga maine pe acolo... sau sambata. Sper sa gasesc ceva bun de cumparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nemira are super reduceri. Cel mai probabil acolo vei găsi ceva care să-ţi fie pe plac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar de la Nemira am cumparat ceva. Am fost azi si am luat a doua si a treia odisee de Arthur C. Clark. Nu mai aveam bani la mine ca o luam si pe ultima, ca sa am colectia completa ^_^. In general nu ma duc la astfel de evenimente deoarece am obiceiul sa sparg pusculita. De cand mi-am luat Kindle-ul nu am mai cumparat nici o carte dar intrand acolo m-am simtit ca si un copil obez intr-un magazin cu dulciuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cunosc sentimentul. Eu mă întorc diseară acolo că nu mai aveau primul volum din ceva şi au făcut comandă şi îmi ţin cartea. :D
    O să scriu un articol curând cu cărţi noi şi vei vedea ce mi-am mai luat...

    RăspundețiȘtergere

Comments