Cărți noi în bibliotecă (2)

Săptămâna asta mă laud cu 4 cărți noi.

În primul rând, am câștigat „Divergent” de Veronica Roth pe Bibliophile Mystery și „Spulberă-mă” de Tahereh Mafi pe Booktown Lover. Cu această ocazie, le mulțumesc încă o dată pentru cărți.

Apoi, am cumpărat de la chioșcurile de ziare revista Bravo Girl cu „Aniversare cu năbădăi” de Melissa de la Cruz, precum și Gazeta cu volumul 2 din „Pasărea spin”.

Problema e doar că nu am timp să citesc atât cât mi-aș dori, deși sunt în vacanță. Dar cu siguranță le va veni și lor rândul să fie răsfoite și savurate.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. cred ca as putea citi pasarea spin de tot atatea ori cat am vazut si filmul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie mi-a plăcut foarte mult filmul, de aceea am luat și cărțile. :)

    RăspundețiȘtergere

Comments