Emily The Strange: Chairman of the Bored

English review, followed by the Romanian translation of the review (Recenzie în engleză, urmată de traducerea în română a recenziei)



As much as I love the Emily the Strange books, I couldn't seem to enjoy this comic book. The title pretty much says it all: it was simply boring.
While I was reading this issue, I constantly had the feeling that everything was random! Sincerely, I was expecting a lot more from this comic book, especially since the series was so interesting and full of unique ideas...
One thing I liked was the graphic: nothing to criticise here, except the "Can't aford to be bored" story, which I found impossible to understand due to its weird character design.
There were a few short stories that I enjoyed, simply because they were resembling the original books' style.
The reason why I can't give this comic more than 2 stars is that I found it to be nothing special. Judging by the ratings of the second issue, I assume that it is better than this one, and I will definitely give it a try, just to make sure I am not missing something good. I will then decide if I am going to read the rest of the issues or not.

Oricât de mult mi-au plăcut cărţile cu Emily the Strange, nu am putut să mă bucur de această bandă desenată. Titlul ei spune totul: a fost pur şi simplu plictisitoare.
În timp ce citeam acest număr, am avut în mod constant impresia că toată povestea era aiurea, parcă la întâmplare! Sincer, mă aşteptam la mai multe de la această bandă desenată, mai ales din moment ce seria originală a fost atât de interesantă şi plină de idei originale...
Un lucru mi-a plăcut: grafica. Aici nu am nimic de criticat, cu excepţia poveştii "Can't aford to be bored" (Nu-mi pot permite să mă plictisesc), pe care mi-a fost imposibil să o înţeleg din cauza desginului personajelor şi a poveştii în sine.
Au fost câteva poveşti scurte care mi-au plăcut, doar pentru că semănau cu stilul cărţii.
Motivul pentru care nu-i pot da acestei cărţi un rating mai mare de 2 stele din 5 e faptul că nu am găsit nimic special la ea.
Judecând după ratingurile pe care le are cel de-al doilea număr, presupun că e mai bun decât acesta, aşa că îi voi da o încercare, doar ca să fiu sigură că nu pierd ceva bun. Apoi voi decide dacă voi citi şi restul numerelor sau nu.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments