Atenţie! Mormoni

După cum am mai menţionat probabil, liceul la care merg are şi clase pentru grădiniţă, ciclul primar şi gimnazial, într-o clădire separată. Această clădire se află în renovare (mulţumită fondurilor europene), ceea ce înseamnă că fac ore de după masa.

Ei bine, astăzi m-am întors de la liceu ca de obicei şi am văzut că două persoane tocmai intrau. Fireşte, am fugit repede să apuc să intru şi eu. Le mulţumesc că mi-au ţinut uşa şi când ridic privirea văd doi bărbaţi îmbrăcaţi în negru, cu cărţi în mână. Mi-a luat puţin până mi-am dat seama că erau mormoni. Bineînţeles, m-am grăbit să o iau înaintea lor şi să intru în apartament, să nu mă bată la cap şi să nu mai scap de ei. Când am ajuns la etajul unde stau, mi-am pregătit cheia ca să descui cât mai repede... şi văd uşa întredeschisă. Intru repede, trag uşa după mine, încui şi o întreb pe mama: De ce e uşa deschisă? Şi ea îmi răspunde liniştită: am ştiut că vii, că ai sunat la interfon.

Tu ai idee cui i-ai deschis uşa? Erau doi mormoni şi dacă nu eram eu, ar fi văzut uşa deschisă şi ar fi intrat. Şi cum mai scăpai tu de ei? Eşti inconştientă! Tu nu vezi în ce lume trăim? Putea să fie altcineva. Ce vrei, să ne omoare un nebun sau să ne fure tot ce avem în casă?

În cele din urmă mă calmez. Iniţial, mama se uitase la mine cu ochii mari şi apoi îşi acoperise faţa cu bluza. Sunt conştientă că am avut o recţie puţin exagerată, dar având în vedere ceea ce vedem în fiecare zi la ştiri, mai nou nu numai la ora 5, cred că am dreptate. Mai pe scurt, aveţi grijă cui deschideţi uşa şi nu numai. Better safe than sorry. :)

You Might Also Like

3 comentarii

  1. dar mormonii nu omoara oameni si nici nu fura:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu, adidasi. Dar eu ii spuneam maica-mii tocmai asta: ca in locul mormonilor ar fi putut fi niste hoti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Biserica mormona e a 4-a ca marime in USA, sunt foarte numerosi. Exista o parere buna despre ei, nu stiu de ce in Romania ii tratati ca pe infractori.

    RăspundețiȘtergere

Comments