Frunze ruginii și premii pentru blogeri cuminți

Cu regret că nu am timp să mă ocup de blog în perioada asta, vă las un premiu, pe care la rândul meu l-am primit de la Adela Onete.

Înainte să dau premiul mai departe, țin să vă anunț că datorită unor reparații în clădirea de gimnaziu a liceului la care merg, sunt nevoită să fac ore de după masa, așa că probabil voi avea timp liber = 0.

Desigur că voi încerca să-mi fac timp atunci când voi finaliza ideile începute, care încă zac sub formă de ciorne, dar nu pot promite nimic.

Legat de idei, cu siguranță vă vor plăcea mai mult decât orice am scris până acum, dar e nevoie de timp pentru asta. Cel mai probabil voi scrie dimineața, dacă nu mai am teme sau în weekend.

Ca să nu o mai lungesc degeaba, premiul merge la următorii:


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Uuuuu! Ni se pregăteşte ceva nou şi nu doar atât, mai spui că o să ne placă mai mult faţă de ce ai scris până acum!
    Tot ce pot spune e ''gimme! & i can't wait :D''

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru premiu, deşi-l preferam sub formă de ping, nu de link simplu!...

    RăspundețiȘtergere

Comments