Mini-vacanta

Nu sunt sigură dacă am menționat, deși nu cred, dar am luat o viroză. Nu iar, din nou. Asta mi-a făcut rost de joia și vinerea trecută libere, cu adeverință medicală, ca să stau acasă să mă fac bine. Toate bune și frumoase. Lunea asta e liberă pe motiv că profesorii nu sunt plătiți și stau acasă. Mâine e 1 decembrie, iar liber.

Și asta nu e tot. Azi de dimineață, stau frumușel pe laptop, când primesc un mesaj, cum că e posibil să stăm acasă restul săptămânii din cauza gripei noi.

La început am crezut că e prea frumos să fie adevărat. Incredibil, am intrat instinctiv pe forumul liceului și... hopa! Chiar avem liber! Cine ar fi crezut? Acum rămâne de văzut cum o să pierd vremea... XD

Era să uit. Simțiți mirosul din aer? Sărbătorile vin, sărbătorile vin...

You Might Also Like

3 comentarii

  1. si nu uita, o sa fie liber si din 14 decembrie, pe acelasi motiv pe care suntem si azi ;) numa sa nu recupereze la voi orele pierdute :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa plec si eu in vacanta. Mi-am luat niste bilete de la o agentie turistica si acum astept sa vad daca este serioasa oferta lor.

    RăspundețiȘtergere

Comments