8 Defecte - Leapsa

Am preluat și eu o leapșă de la Despina. Am primit acordul ei, firește. Știți că eu nu iau nimic fără să cer permisiune și să dau credit. Așadar, trebuie să enumăr opt defecte pe care consider că le am și apoi să dau leapșa mai departe. Să vedem...

1. Sunt mofturoasă la mâncare. De fiecare dată când trebuie să merg undeva, primul lucru la care mă gândesc e dacă o să îmi placă mâncarea. Acuma nu înseamnă că dacă mi-e foame nu mănânc ceva ce nu-mi place!

2. Mă enervez foarte repede atunci când mi se pun întrebări stupide. Toate lucruri pe care le știu le-am învățat singură și mi se pare strigător la cer când cineva îmi cere să-i dau mură-n gură cum să facă cutare și cutare.

3. Dau dovadă de încăpățânarea unui catâr. Dacă prima dată am zis „nu”, păi „nu” rămâne. Rare cazuri în care mă dau bătută. Cam 1% să cedez.

4. Am dobândit dependență față de poveștile de dragoste cu vampiri. O mare parte din vină o au cărțile Amurg, Lună nouă, Eclipsa, Zori de Zi, Vampirii Sudului (toate cele 10 volume), filmul Twilight, serialele TV The Vampire Diaries și True Blood, precum și nenumăratele anime-uri și manga-uri cu vampiri. I know.

5. Sunt zăpăcită. Uneori răspund la o întrebare și apoi întreb care a fost întrebarea. Menționez că nu la întrebările profesorilor. Nici chiar așa dusă nu sunt. Alteori rezolv probleme la mate și copiez exercițiul greșit de pe tablă... valabil și la teste uneori. Noroc că mă verific și le văd. :))

6. Folosesc prea mult expresia „Băga-mi-aș pixul/picioarele.”

7. Adeseori las totul pe ultima clipă. Până acum a mers bine.

8. Încă mai dorm cu ursulețul meu de pluș. Ce? E o pernă foarte moale. XD

 



Și acum, să vedem cine se procopsește cu leapșa... Hmmmm.... Iată „norocoșii”... sau nu chiar atât de norocoși. Depinde de caz. Leapșa merge la: Pati, Petra, Felixuca, Maura, DulceDeea, Seiren și Arthur. Nu sunteți obligați să luați leapșa, dar chiar aș vrea să scrieți despre asta. Aaa, și oricine o poate lua dacă vrea.

You Might Also Like

6 comentarii

  1. [...] 13, 2009 Uncategorized Leave a Comment Tags: 8, defecte, leapsa Am primit leapşa de la Vanilla Moon, adică pe scurt să enumăr opt defecte pe care consider că le am și apoi să dau leapșa mai [...]

    RăspundețiȘtergere
  2. It looks like I'm there too. O sa-l fac cum o sa am timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. [...] Această leapşă conţine prin enumerarea a opt defecte. Am primit această leapşă de la Vanilla Moon, colegă de fansub cu mine şi sper să rămână aşa. Şi va trebui să dau leapşa mai [...]

    RăspundețiȘtergere
  4. http://put1n.wordpress.com/2009/11/14/8-defecte-%E2%80%93-leapsa/

    RăspundețiȘtergere

Comments