Perle culese

Vă întrebați ce am făcut în ultimul timp? Păi, pe lângă liceu, am făcut niște scufundări în arhivele memoriei, în căutare de scoici ale trecutului ce aveau perle. Mai pe românește, mi-am reamintit o parte din perlele pe care le omisesem în postările precedente cu perle. Așa că le scriu acum, până nu îmi dispar iar din memorie.

Încep cu o perlă de la teza unica de la română, de anul trecut. Știu că a trecut mult timp, dar asta este, acum mi-am amintit de ea.

... Vitoria îl caută din sat în sat pe Tipătescu.

Notă personală: Să fi știut autorul perlei ceva ce noi nu am aflat? N-avem de unde să știm că Vitoria nu era de fapt amanta lui Tipătescu. Și atunci, poate el a fost cel care l-a ucis de fapt pe Nechifor Lipan, ca să rămână el cu gagica.
Ce fain îi ochiul de la banner! E al tău? Mi-l dai puțin să-l țin în mână să văd cum se simte?

Notă personală: Știu că am strălucirea lunii în ochi, dar cei de la banner sunt mov, iar ai mei sunt căprui.
Ești mai bătrână decât mine. Să zicem vârstnică. N-am spus-o în nume de rău.

Notă personală: Dacă o liceeană e vârstnică, atunci cele de 80 de ani ce sunt? Fosile?
Și fără Băsescu, tot o țară de fraieri suntem. El e doar dinamita.

Notă personală: De acord, dar replica era prea funny ca să nu o includ.
toti baietii sunt asa batuti in cap ?

NP: Nu, doar cei care sunt de genul masculin. Wait, toți sunt masculi. ^^

Cam atât. Majoritatea sunt prostuțe, știu, dar tocmai acesta e farmecul lor.


Toate perlele de mai sus sunt spuse de persoane pe care le cunosc. Le public pentru umor, și nu ca să le fac de cacao, tocmai de aceea, numele autorilor lor nu vor fi afișate. Vă rog să nu le postați în alte părți. Mulțumesc pentru înțelegere.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments